Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

منصور حقیقت‌پور مشاور رئیس مجلس دهم درباره اینکه چرا علی لاریجانی، خودش دلیل عدم احراز صلاحیتش را اعلام عمومی نمی‌کند، گفت: «باید از خودشان پرسید، اما منع قانونی داریم و اسناد طبقه بندی شده را نمی‌توانیم منتشر کنیم. فکر می‌کنم ملاحظه ایشان برای احترام به قوانین است.»

به گزارش انتخاب، این نماینده پیشین مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا علت دیگری وجود دارد که علی لاریجانی نامه شورای نگهبان را منتشر نمی‌کند، بیان کرد: «علت فقط این مهر محرمانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درمورد اینکه بنا بر گفته نجات‌الله ابراهیمیان عضو سابق شورای نگهبان، مهر محرمانه مانعی برای اعلام عمومی از جانب ایشان، تلقی نمی‌شود، عنوان کرد: «من نمی‌دانم و از ایشان نپرسیدم، باید از خودشان پرسید.»

حقیقت پور در پاسخ به این پرسش که دلیل رد صلاحیت لاریجانی چه بوده است که به این شکل برخورد می‌شود، عنوان کرد: «دلیل رد صلاحیت ایشان را باید از شورای نگهبان سوال کنید، اما آنچه من اطلاع دارم درباره تحصیلات تکمیلی دختر ایشان است که آن هم قبل از این قانون بود چرا که دختر ایشان سال ۸۶ برای تحصیل رفتند؛ بیش از این هم من اطلاعی ندارم.»

او درباره گفته‌های سخنگوی شورای نگهبان مبنی بر اینکه اعلام عمومی دلایل رد صلاحیت ممکن است به حیثیت افراد ضربه بزند، مطرح کرد: «شورای نگهبان به نظرم باید جرئت داشته باشد، تمام فق‌های ما جرئت داشتند و فتوای خودشان را در این باره حتی منتشر کردند. شورای نگهبان هم خودش جرئت داشته باشد و این را منتشر کند؛ شخص مقام معظم رهبری هم فرمودند که در حق آقای لاریجانی ظلم نکنید.»

منبع: سایت انتخاب

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علی لاریجانی منصور حقیقت پور شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد

سخنگوی شورای نگهبان از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی  از تایید لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان

 

طحان نظیف نوشت: "لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران" در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • ارسال مجدد لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان/ ایرادات چه بود؟
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا