Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:56:51 GMT

اعلام برنامه‌های ارتش در هفته تربیت بدنی و ورزش

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۰۰۸

اعلام برنامه‌های ارتش در هفته تربیت بدنی و ورزش

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش برنامه‌های این سازمان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش را تشریح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ حسین امیدی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره برنامه‌های این سازمان به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: برنامه‌های این هفته در کلیه یکان های ارتش در سراسر کشور با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد که ان‌شاالله همه ورزشکاران در سلامت کامل بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 26 مهرماه، مصادف با روز تربیت بدنی و با شعار «پیشکسوتان، قهرمانان و منش پهلوانی» است. در این روز  پیشکسوتان ورزشی ارتش در مراسم ورزش صبحگاهی یکان های ارتش تکریم می شوند و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا صورت می پذیرد.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش افزود: 27 مهر ماه «روز تربیت بدنی و میثاق با شهدا» است که مسئولان تربیت بدنی در نیروهای تابعه ارتش با خانواده های معظم شهدای ورزشکار دیدار خواهند داشت.

سرهنگ امیدی گفت: 28 مهرماه روز «تربیت بدنی و ورزش‌های سربازی، نشاط و مهارت آموزی» است که مسابقات مختلف ورزشی ویژه کارکنان وظیفه همراه با اهدای جوایز در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش عنوان کرد: روز پنجشنبه، 29 مهرماه شعار تربیت بدنی «اقتدار و امنیت نیروهای مسلح» است. قرار است در این روز همایش کوهپیمایی و کوهنوردی و مراسم مشترک ورزش صبحگاهی ویژه دانشجویان دانشگاه‌های افسری در محل دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شود.

وی گفت: روز جمعه، 30 مهرماه نیز با شعار «ورزش خانواده، بانوان و سبک زندگی فعال» نامگذاری شده که در این روز همایش پیاده روی خانوادگی و دوچرخه سواری برگزار می شود.

سرهنگ امیدی ادامه داد: روز شنبه، یکم آبان ماه نیز که شعار این روز «تحرک، توانمندی و تجلیل از جانبازان و ایثارگران ورزشکار» است از این عزیزان تکریم و تجلیل خواهد شد.

وی افزود: روز پایانی هفته تربیت بدنی که یکشنبه دوم آبان ماه با شعار "بازی‌های سنتی، وحدت ملی و ورزش های آئینی" نامگذاری شده است مسابقات کشوری چوگان، جام شهید سرلشگر خلبان حسین لشکری به میزبانی ارتش برگزار می شود.

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش در پایان گفت: امیدواریم کارکنان سرافراز ارتش و خانواده‌های محترم این عزیزان اهمیت ویژه ای برای اجرای فعالیت‌های ورزشی در برنامه زندگی خود قائل شوند تا شاهد ارتقای روزافزون و بیش از پیش سطح سلامت روحی و جسمی کارکنان و افزایش توان رزمی و دفاعی در ارتش جمهوری اسلامی ایران باشیم.

کلهر: 54 درصد مردم ورزش نمی‌کنند/ ورزش اولویت ششم شده است/ سبک زندگی ایرانیان نیازمند تغییر است

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک ورزش ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک ورزش رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش تربیت بدنی و ورزش هفته تربیت بدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از اجرای ویژه برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری به‌ویژه پایانه کاوه خبر داد و گفت: در این هفته ۱۲ عنوان برنامه در پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان اجرا می‌شود.

ابوالفضل توکلی با اشاره به آغاز هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: پایانه‌های مسافربری به عنوان یکی از مبادی‌های مهم ورودی و خروجی مسافران نقش بسیار مهمی در معرفی جاذبه‌های اصفهان به مسافران شهر اصفهان دارند.

وی افزود: بر همین اساس سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصمیم گرفت به‌عنوان یکی از مراکز مهم و به منظور پاسداشت هفته اصفهان برنامه‌های متناسب با این هفته را در رأس کار خود قرار دهد و ۱۲ عنوان برنامه را در پایانه‌های مسافربری شهر اصفهان اجرا کند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه پایانه کاوه بیشترین تردد مسافران را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم در پایانه‌ها کاوه نمایش اصفهان نه چندان دور است که این نمایش با محتوای معرفی آثار تاریخی، فرهنگ و هنر و صنایع دستی اصفهان می‌پردازد.

وی ادامه داد: رادیو پایانه که با موضوع اصفهان قدیم و با آمیزه‌ای از زبان طنز بناهای تاریخی اصفهان و همچنین حمل‌ونقل مسافران در قدیم را معرفی می‌نماید.

توکلی گفت: یکی از برنامه‌های جذاب پایانه‌ها در هفته اصفهان نمایش کمدی برگی از تاریخ است که می‌توان این نمایش را تلنگری برای حفظ جاذبه‌های تاریخی و طبیعی اصفهان دانست که با زبان طنز به ما هشدار می‌دهد که سرمایه‌های تاریخی شهر را حفظ نمائیم.

وی بیان داشت: کلاس زنده موسیقی سنتی اصفهان از دیگر برنامه‌های شاخص پایانه‌ها به منظور ایجاد فضای مفرح و شاد با حضور اساتید برجسته و در راستای معرفی هنر موسیقی اصفهان با رویکردی متفاوت‌تر از اجراهای موسیقی سنتی دیده شده است که این برنامه به مانند یک کلاس موسیقی واقعی در حضور مسافران اجرا می‌گردد.

وی همچنین نصب پرچم اصفهان به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در تمام پایانه‌های مسافربری کلان شهر اصفهان را از دیگر اقدامات فرهنگی این سازمان برشمرد و گفت: در تمام پایانه‌های مسافربری اصفهان تصاویر محتوای فرهنگی با محوریت تصاویر بافت تاریخی و هنر قدیمی اصفهان با مشارکت اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان نصب و در دید مسافران قرار گرفته است

کد خبر 747898

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • گرامیداشت روز معلم
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی