Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اظهار داشت: بازی فردا اولین بازی فصل است، برای تیم سپاهان احترام زیادی قائل هستیم ولی سعی می‌کنیم با توجه به سختی‌هایی که یکی دو هفته اخیر داشتیم، خودمان را برای بازی اول مهیا کنیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: نزدیک ۳۰ روز است که دوره پیش فصل را سپری می‌کنیم، امیدوارم بازی فردا عاری از هرگونه حواشی باشد و مثل گذشته رقابت این دو تیم بازی فنی باشد و در نهایت پیروزی نصیب تیمی شود ‌که محق آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تا آمادگی مدنظر فاصله داریم، ولی رفته رفته سعی می‌کنیم به آمادگی برسیم، امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای هر دو تیم باشد، از لحاظ ذهنی و تاکتیکی تا حدودی خودمان را آماده این بازی کردیم.

ربیعی در خصوص شکست سنگین مس مقابل سپاهان در فصل گذشته بیان داشت: پارسال سه بازی رسمی و ۲ بازی دوستانه با سپاهان داشتیم، دور برگشت در لیگ روز خوب ما نبود و منجر به شکست ما‌ شد، اشتباهاتی هم داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به بازی تیمش در جام حذفی تصریح کرد: بازی خوبی هم در جام حذفی در نقش جهان مقابل سپاهان انجام دادیم که در دقیقه ۱۲۰ گل دریافت کردیم و داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد.

وی افزود: در برابر سپاهان هم بازی خوب داشتیم هم بد، در بازی فردا سعی می‌کنیم ما‌ مولد اشتباهات نباشیم و بازی بهتری از دور برگشت سال گذشته ارائه دهیم.

ربیعی عنوان داشت: حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم، تفاوت فنی که بین ما و سپاهان است، سپاهان ۹۰ درصد تیم سال گذشته را حفظ کرده و مغانلو و ریگی اضافه شدند، تیم ما نزدیک به ۵۵ درصد تیم سال گذشته را حفظ کرده، اگر از لحاظ فنی نگاه کنیم ما زمان بیشتری برای تکامل و هماهنگی نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با تمام وجود بازی خواهیم کرد و کاری به بازی فصل گذشته نداریم، به شروع سال جدید و فصل جدید فکر می‌کنیم؛ تیم سپاهان امسال بسیار کامل‌تر از سال گذشته است و ما به این موضوع قائل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خواسته یا ناخواسته عقیل کعبی و مجید نصیری را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداریم، شاهین توکلی و فراز امام علی یکی دو روز است به تمرینات اضافه شدند، به هرحال نزدیک به ۶ بازیکن را برای این بازی نداریم ولی بقیه بازیکنان آمادگی دارند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۶/ق/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان بازی فردا سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان