Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان می‌گوید مس رفسنجان می‌تواند تیم سرسختی مقابل ما باشد.

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان عصر دوشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با مس رفسنجان گفت: سعی کردیم بازیکنان را از لحاظ بدنی آماده کنیم. بازیکنان جدید را سعی کردیم از لحاظ تاکتیکی به تیم نزدیک‌تر کنیم. دوست داریم بازی‌ها را خوب شروع کنیم زیرا که می‌دانیم رقیب‌های سرسختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سال گذشته مس رفسنجان در جام حذفی خیلی ما را اذیت کرد و در رفسنجان هم اذیت شدیم. می‌دانم روز سختی داریم زیرا که می‌دانیم نفرات خوبی دارند و تیم بهتری نسبت به گذشته شده‌اند و امیدوارم هواداران از این بازی لذت ببرند.

نویدکیا درباره نایب‌قهرمانی فصل قبل و قهرمانی در این فصل گفت: از واقعیت نمی‌توان فرار کرد. به دو تیمی که سقوط کردند، امتیاز دادیم، می‌توانستیم قهرمان شویم. شما می‌توانی خوب باشی اما نتیجه نگیری و بلعکس. امیدوارم با امتیازاتی که می‌گیریم، بتوانیم کار را خوب شروع کنیم و امیدوارم تیم زود هماهنگ شود. حسن تیم این است که بازیکنانی که اروپا نرفتند، در تیم ماندند.

وی ادامه داد: از هواداران می‌خواهم در این شرایط کرونا مراقب خود باشند و خیلی در مسیر هتل به استادیوم تجمع نکنند تا تیم هم دیر به ورزشگاه نرسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال سپاهان تیم فوتبال مس رفسنجان محرم نويدكيا استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس

برخی از دانشجویان و فعالان اجتماعی گرجستانی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی تجمع کرده و بر علیه جنایات این رژیم در غزه اعتراض کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، گروهی از دانشجویان و فعالین اجتماعی گرجستانی عصر چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با تجمع در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در تفلیس ضمن اعلام انزجار از جنایات این رژیم در نوار غزه، از فلسطینیان مظلوم  اعلام حمایت کرده و خواهان پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین شدند.

معترضان پلاکاردهایی با مضمون "از نهر تا بحر فلسطین آزاد باید گردد" و "فریب قدرت نرم اسرائیل در گرجستان را نخورید" در دست داشتند.

این اولین تجمع اعتراضی در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در تفلیس طی دست کم یک دهه گذشته است.

رژیم صهیونیستی روابط نزدیک و نفوذ گسترده‌ای در گرجستان دارد.

تجمع حامیان و مخالفان قانون "ماموران خارجی" در تفلیسعلل، انگیزه‌ها و نتایج خیزش دانشگاهیان آمریکا ضد اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان