Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:35:51 GMT

سه خبر کوتاه از استان کردستان

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۷۸۹۵

سه خبر کوتاه از استان کردستان

به گزارش ایرنا، رییس صندوق کارآفرینی امید شهرستان دیواندره با اشاره به اینکه در راستای تحقق استراتژی‌های صندوق در این شهرستان تاکنون ۴۷ فقره صندوق خرد زنان ایجاد شده است، اظهار داشت:  ٣٣ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۰میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال به این تعداد صندوق پرداخت شده است.

حسین سحری اضافه کرد: در راستای تحقق شعار سال  و همچنین تحقق اهداف اصلی صندوق در زمینه ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک ۱۷۳ فقره تسهیلات به مبلغ ۴۵ میلیارد  و ۶۲۰ میلیون ریال به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف از جمله تفاهم نامه زندان‌ها، بنیاد برکت، ریاست جمهوری، صندوق خرد زنان، موسسه ابرار، کمیته امداد، گیاهان دارویی و سپرده گذاری پرداخت شده است.

رییس صندوق کارآفرینی امید شهرستان دیواندره یادآور شد: در راستای مصوبات ستاد ملی کرونا و کمک به مشاغلی که فاقد دستگاه کارتخوان بوده و هزینه خرید دستگاه را نداشتند، ۳۴ فقره تسهیلات قرض الحسنه کمک هزینه ی خرید این دستگاه به مبلغ ۹۳۰میلیارد ریال پرداخت شده است.

ایجاد اشتغال برای ۸۰ نفر در شهرستان مریوان

رییس صندوق کارآفرینی امید شهرستان مریوان هم اظهار داشت: طی نیمه نخست سال جاری ۴۱ فقره تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای خرد و کوچک به میزان ۳۱ میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال به متقاضیان در این شهرستان پرداخت شده است.

یاسین ابراهیمی اضافه کرد: این تسهیلات در حوزه های مختلف از جمله اشتغال پایدار روستایی، تفاهم نامه زندان ها، بنیاد برکت، ریاست جمهوری، صندوق خرد زنان، امور زنان و خانوادهی ریاست جمهوری، کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مشاغل خانگی و سپرده گذاری پرداخت شده است.

وی افزود: یکی از شاخص ترین طرح‌های ایجاد شده، کارگاه تولید لحاف و تشک با پرداخت تسهیلات به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال است که برای حمایت از کولبران و زمینه ایجاد اشتغال و ساماندهی برای ۳۰ نفر از خانواده آنها در فاز نخست شده است.

رییس جدید صندوق کارآفرینی امید شهرستان سنندج معرفی شد

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کردستان در مراسم تقدیر و معارفه رییس جدید صندوق در شهرستان سنندج اظهار داشت: دقت در امورات جاری ، تکریم ارباب رجوع، رعایت دستورالعمل‌های صندوق و پیشبرد اهداف عالی صندوق، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان اهمیت بالایی دارد و می‌طلبد با هماهنگی و انسجام بیشتر همکاران، این مهم محقق شود.

مدیر جدید صندوق کارآفرینی امید شهرستان سنندج هم در این مراسم گفت: همه تلاش خود را بکار می‌گیریم تا رضایت متقاضیان تسهیلات در راستای کاهش بیکاری جوانان این شهرستان جلب کنیم.

محمدژیان حسینی اضافه کرد: حرکت در راستای اهداف و استراتژی‌های صندوق همواره در اولویت برنامه‌های ما است و با همت و همکاری جمعی در این رابطه کار خواهیم کرد.

در حال حاضر ۱۰ شعبه صندوق کارآفرینی در استان کردستان فعال است و این صندوق با اعطای تسهیلات در حوزه‌های مختلف به مردم ارائه خدمت می‌کند.

برچسب‌ها مریوان کردستان سنندج کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان کردستان سنندج مریوان کردستان سنندج کارآفرینی صندوق کارآفرینی امید شهرستان پرداخت شده فقره تسهیلات ایجاد اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: افزایش سهمیه شهرستان میاندوآب از یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به یک‌هزار و ۷۰۰ واحد، بیانگر توجه ویژه دولت به مناطق محروم و روستاییان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی، امروز _پنج‌شنبه ششم اردیبهشت_ در دومین جلسه شورای تأمین مسکن شهرستان میاندوآب اظهار کرد: دولت عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد.

وی افزود: افزایش سهمیه شهرستان میاندوآب از یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی به یک‌هزار و ۷۰۰ واحد، بیانگر توجه ویژه دولت به مناطق محروم و روستاییان است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: تسهیلات خوبی توسط دولت سیزدهم برای به‌سازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی با سود ۲۳ درصد درنظر گرفته است که تنها پنج درصد از سود این تسهیلات توسط اشخاص پرداخت می‌شود و ۱۸ درصد باقی مانده نیز توسط دولت پرداخت می‌شود.

رضایی تصریح کرد: در زنجیره پرداخت تسهیلات مساکن روستایی تعداد معرفی شده به بانک‌ها زیاد، اما تعداد عقد قرارداد و تسهیلات پرداخت شده به مراتب کمتر است.

وی با بیان اینکه هستند کسانی که باوجود معرفی به بانک پیگیر موضوع نشده و تشکیل پرونده نداده‌اند، تأکید کرد: بنیاد مسکن موظف است، طی دو هفته نسبت به تعیین تکلیف معرفی‌شدگان، سنجش میزان رضایتمندی معرفی‌شدگان از بانک‌های عامل و اعلام گزارش کامل از مراجعه نداشتن برای تشکیل پرونده و عقد قرارداد اقدام و راهکار مناسبی برای شناسایی و رفع مشکل ارائه دهد.

رضایی ادامه داد: هدف شورای تأمین مسکن باید حفظ و افزایش سهمیه در به‌سازی و مقاوم‌سازی مساکن روستایی باشد، انتظار داریم بانک‌های عامل با دید تسهیل‌گرانه نسبت به دریافت ضمانت پرداخت عمل و تابع قوانین باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب خاطرنشان کرد: شهرستان میاندوآب با پوشش ۵۵ درصدی معرفی شدگان برای اخذ تسهیلات، تعداد سهمیه و عملکرد بانک‌های عامل رتبه نخست استان را کسب کرده که اقدامی ارزنده و شایسته تقدیر است.

کد خبر 747855

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی