Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر اسطوره بارسلونا، هواداران این تیم همیشه در مورد ال کلاسیکو خوشبین هستند.

آندرس اینیستا در مورد شرایطی که تیم محبوبش سپری می کند، صحبت کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از ESPN، بارسلونا حالا تعداد زیادی بازیکن جوان در ترکیبش می بیند و برخی از این جوانان از همین حالا توانسته اند اعتماد رونالد کومان و هواداران را جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیادی از این بازیکنان جوان عضوی از آکادمی لاماسیا بوده اند؛ آندرس اینیستا که به عنوان یکی از همین جوانان کارش را در بارسلونا آغاز کرد و به یکی باکیفیت ترین محصولات تاریخ لاماسیا و اسطوره باشگاه تبدیل شد، در خصوص وضعیت کنونی بازیکنان جوان بلوگرانا، شرایط کومان و البته ال کلاسیکو صحبت کرده است. 

ال کلاسیکو؟ به نظرم هواداران بارسلونا همیشه خوشبین هستند، برای ال کلاسیکو حتی بیشتر. آنها بی صبرانه منتظر شروع بازی، دیدن یک نمایش خوب از سوی تیمشان و پیروزی خواهند بود. بارسلونا تیمی دارد که توانایی بردن ال کلاسیکو و لالیگا را درون خودش می بیند. امیدوارم تیم بازی خوبی انجام دهد و سه امتیاز را بگیرد.  وضعیت کومان؟ به عنوان یک بازیکن سابق بارسلونا، آنالیز این موقعیت برای من کار سختی است زیرا شما وقتی بیرون تیم قرار دارید، چیزهایی می شنوید که اغلب واقعیت ندارند. اگر هنوز داخل تیم بودم، می توانستم بیشتر در این خصوص با شما صحبت کنم.  آینده بارسلونا؟ از اینجا و با نگاهی به چند سال گذشته، به نظر شرایط آسانی نیست. بازیکنان جوان جدیدی وارد می شوند و برخی از آنها هم تیم را ترک کرده اند. هرگز آسان نیست. همه ما باید امیدوار باشیم که آنها مسیر درستی را طی کنند. وقتی خودم هم به تیم اصلی رسیدم، شرایط سختی بود. پیام من برای آنها این است که فرصتشان را غنیمت بشمارند. باید برای ایمان و باور این جوانان ارش قائل شویم. هرگز نباید فکر کنیم که بازیکنان 17 - 18 می توانند در این زمان، راه حل بارسلونا باشند. ما نمی توانیم بار مسئولیت تیم را بر عهده آنها بگذاریم. آنها باید کم کم تیم را همراهی کنند، برجسته تر شوند و سپس به یک بازیکن مهم تبدیل شوند. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد واکنش مائورو ایکاردی به حواشی اخیر؛ انتشار تصاویری از خود با وندا نارا در میلان اسکوچیچ: بازیکنان ایرانی از نظر تاکتیکی ضعیف هستند اما قدرت بدنی بالایی دارند مورینیو و پیامی دیگر برای هواداران یوونتوس: من سه گانه دارم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد

لواندوفسکی به هیچ عنوان حاضر نیست بارسلونا را ترک کند. 

طرفداری | به گزارش موندو دپورتیوو، روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان دریافت کرد که حاضر به پذیرش آن نشد. لواندوفسکی بارها تاکید کرده که می خواهد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند، قراردادی که سال 2026 به پایان می رسد.

در حقیقت مسئله رقم قرارداد عربستانی ها به هیچ وجه برای او مطرح نیست چون حقوقی که از بارسلونا می گیرد هم سال آینده افزایش خواهد یافت و در سطح پردرآمدترین بازیکنان شاغل در این قاره است. (در حال حاضر ناخالص 20.8 میلیون یورو که افزایش خواهد یافت).

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی در کاشمر