Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-29@13:52:15 GMT

بازیکن جدید پرسپولیس اولویت آخر یحیی شد!

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۸۱۱۷

بازیکن جدید پرسپولیس اولویت آخر یحیی شد!

خبرورزشی – یحیی که در خط دفاع و بعد از جدایی کنعانی زادگان، احساس نیاز می کرد موفق شد علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی را برای پست دفاع میانی به خدمت بگیرد. با این حال کادر فنی پرسپولیس از هیچکدام از بازیکنان دفاعی تازه وارد خود در بازی‌های اخیر لیگ قهرمانان آسیا استفاده نکرد. در حالی که یحیی گل‌محمدی تاکید خاصی روی جذب علی نعمتی و علیرضا ابراهیمی در فصل نقل و انتقالات داشت اما از هیچ کدام از این دو مهره دفاعی در دو بازی آسیایی خود بهره نبرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سن بالای سید جلال و اینکه او نمی تواند در همه دیدارهای پرسپولیس به میدان برود این احتمال وجود دارد زوج خط دفاعی پرسپولیس دچار تغییر شود.

در این رابطه شنیدیم در صورت نیمکت نشینی کاپیتان پرافتخار پرسپولیس، علی نعمتی در کنار فرجی در ترکیب اصلی به میدان خواهند رفت و علیرضا ابراهیمی دیگر مدافع جدید پرسپولیس، اولویت آخر یحیی گل محمدی برای بازی در قلب خط دفاع خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا ابراهیمی پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه علیرضا ابراهیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت

به گزارش ورزش سه علیرضا خدادادی و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن از دو نسل محتلف که جزو مصدوم های پرسپولیس به حساب می آیند تمرینات انفرادی خود را در زمین چمن ادامه می دهند. 

نام پورعلی گنجی از لیست پرسپولیس خارج شده چرا که او تا پایان فصل جاری شاید به زحمت آماده مسابقات شود و کلا 6 بازی و 5 هفته حدودا تا آخر فصل داریم و دیگر خبری از بازی های حذفی هم نیست. 

علیرضا خدادادی هم که مثل آل کثیر برای جراحی دست دست کرد مدتهاست دور از میدان بوده و امیدوار است مثل علیرضا عنایت زاده و یاسین سلمانی دیگر بازیکنانی ماه ها دور از میدان بوده اند در تمرینات پیش فصل آینده شرایط تمرین با تیم را پیدا کنند و برای فصل بعد با قدرت آماده شوند.

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • خط دفاع پرسپولیس فقط یک تغییر اجباری دارد
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم