Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند شب پیش بود که وندا نارا، همسر مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینتر در یک استوری اینستاگرامی، از خراب شدن رابطه اش با همسرش خبر داد. 

طرفداری | وندا نارا، مدل آرژانتینی و همسر سابق مکسی لوپز پس از هشت سال زندگی با مائورو ایکاردی، مهاجم کنونی پاری سن ژرمن با او به اختلافاتی جدی خورده است. چند شب پیش بود که وندا نارا، ایکاردی را در اینستاگرام آنفالو کرد و با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نوشت:

به خاطر یک هرزه، یک خانواده دیگر نابود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وندا نارا، مائورو ایکاردی را به خیانت متهم کرد؛ پایان رابطه زوج پُر حاشیه؟

ماجرا از این قرار است که ظاهرا مائورو ایکاردی با ماریا اوجنیو سوارز، خواننده ۲۹ ساله آرژانتینی وارد رابطه شده و به وندا نارا خیانت کرده است. همسر فعلی ایکاردی، از این اتفاق عصبانی است و او را خائن خوانده است. نارا همچنین همراه با فرزندانش، پاریس را به مقصد میلان ترک کرد. مائورو ایکاردی در همین راستا، دیروز و امروز بنا به چیزی که اختلافات خانوادگی عنوان شده، به میلان سفر کرده و در تمرینات پاری سن ژرمن شرکت نکرده است. او شب گذشته که در میلان حضور داشت، عکس هایی عاشقانه از خود با وندا نارا در استوری اینستاگرام منتشر کرد تا به نوعی از او دلجویی کند. رونمایی از معشوقه جدید مائورو ایکاردی؛ بازیگر و مدل مشهور آرژانتینی

با این حال امروز صبح، وندا نارا با انتشار این عکس در خصوص شایعات اخیر نوشت: صبح بخیر
دستم بدون حلقه ازدواج خیلی زیباتر به نظر می آید

ماجرا به این جا ختم نمی شود؛ وندا برای پی بردن به خیانت مائورو ایکاردی یک کارآگاه خصوصی استخدام کرده است و این کاراگاه با هک کردن تلفن همراه مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن، از مکالمات او و ماریا سوارز باخبر شد. طی این مکالمات مشخص شد ایکاردی، خواننده آرژانتینی را به قرار ملاقات عاشقانه دعوت کرده است. وندا نارا تصمیمش برای جدایی از ایکاردی را گرفته و مراحل قانونی این امر را دنبال می کند. رابطه این زوج جنجالی آرژانتینی پس از هشت سال به پایان راه می رسد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مائورو ایکاردی وندا نارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول

شایعات پیرامون خرافنبرخ حقیقت ندارند. او در لیورپول می‌ماند

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ، رایان خرافنبرخ تمایلی به ترک لیورپول ندارد و می‌خواهد خودش را به سرمربی جدید این تیم در فصل آینده، ثابت کند. هرچند خرافنبرخ در هفته‌های اخیر با پیشنهادهایی از لیگ ترکیه مواجه شده، اما او در آنفیلد احساس راحتی می‌کند و می‌خواهد به بازی برای لیورپول ادامه دهد.

خرافنبرخ ۲۱ ساله تا ۲۰۲۸ با لیورپول قرارداد دارد و در فصل جاری طی 34 بازی برای این تیم، آمار 4 گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این هافبک هلندی در سپتامبر ۲۰۲۳ با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو، از بایرن مونیخ به لیورپول منتقل شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی