Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین توکلی کجانی عصر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ولادت پیامبر و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت اظهار داشت: برادری و وحدت که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام برای جوامع بشری به ارمغان آورد، مهم‌ترین عامل بقا برای یک جامعه است و کمال، ترقی و پیشرفت جوامع، جز در پرتو وحدت کلمه میسر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان ری در گفت: در شهرستان ری با همدلی و انسجام دستگاه قضا، نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های اجرایی قوانین مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز به صورت دقیق اجرا می‌شود.

معاون استاندار تهران بیان داشت: رویکرد شهرستان ری، یک صدایی دستگاه‌های متولی در برخورد با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز است و در این راستا با تولیدکنندگان و فعالان واقعی حوزه کشاورزی مساعدت لازم صورت گرفته و با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری اراضی کشاورزی که با فعالیت‌های آلاینده آرامش و سلامت مردم را تهدید می‌کنند برخورد قاطع می‌شود.

وی عنوان داشت: در ساخت و سازهای پیرامون راه‌ها، باید قانون حریم راه رعایت و از ساخت و سازهایی که قوانین در آن رعایت نشده در راستای حفظ منافع عمومی جلوگیری شود.

کد خبر 5330936

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین توکلی کجانی فرمانداری ری ساخت و سازهای غیرمجاز ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه هفته وحدت گرگان شیراز کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی شیوع کرونا عکس استانها ایلام ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند، وضعیت ساخت و ساز‌ها و واگذاریِ انشعابات، در این شهرستان، بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است