Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: حریق نیزار در منطقه مهدیس میدان بنکداران با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

او با اشاره به عملیات امدادی در حادثه برخورد ۲ دستگاه پراید و ساینا در بلوار کارگر جنب میدان گیت بوستان افزود: این حادثه آسیب جانی نداشت، ضمن اینکه عملیات‌های مهار آتش سوزی تیبا به علت نشت روغن در منطقه فرهنگ شهر خیابان رشد ۱۳، کنتور برق منازل مسکونی در منطقه ملی راه خیابان میترا، کوی رسالت خیابان آیت ۲ با تلاش نیرو‌های عملیاتی انجام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری اظهار داشت: آتش نشانان در عملیات نجات کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه کوی جواهری، زیتون کارمندی خیابان صالح‌پور و عملیات نجات محبوس شدگان در اماکن مسکونی در منطقه فرهنگ شهر خیابان سالمی، کوی علوی خیابان طالقانی ۴ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی اطفاء حریق امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • اولین تصاویر از آتش سوزی هتل معروف در تهران
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • انفجار منزل مسکونی در قم