Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ شهدا به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران در جوار مزار سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم یک راه و یک مسیر بدون توقف بود؛ همانگونه که یک مکتب بود و انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسیر حرکتش به گونه‌ای است که با شهادت شخصیت‌های بزرگ این مسیر نه تنها متوقف نمی‌شود؛ بلکه پیمودن آن شتاب بیشتری می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شما امروز این شتاب را در جای جای منطقه‌ای که جبهه مقاومت در آن شکل گرفته و در حال مبارزه با استعمار و استکبار برای اعاده حق مسلمانان هست مشاهده می‌کنید و دقیقا عقب نشینی‌های آشکار دشمنان ما و قدرت‌های بزرگ را از این منطقه می‌بینید.

سردار سلامی بیان کرد: شما اخراج، فرار و به نوعی عقب نشینی آمریکایی‌ها را از افغانستان ملاحظه می‌کنید و شاید ماه‌های آخر حضور آن‌ها در عراق را ملاحظه می‌کنید و شکست آن‌ها را در پروژه خطرناک لبنان می‌بینید، شکست اهداف دشمن را در جبهه سوریه می‌بینید و شکست هدف‌ها و حرکات دشمن را در تحریم جمهوری اسلامی ایران و شکست محاصره سیاسی ـ اقتصادی نظام ما را به خوبی می‌بینید.

او تصریح کرد: این راه راهی است که با شهادت شخصیت‌ها و فرماندهانی مثل حاج قاسم که شخصیت جهانی دارند نه تنها متوقف نمی شود؛ بلکه به نحو بسیار مناسبی از سوی دنبال کنندگان آن راه و طریق مستقیم ادامه پیدا خواهد کرد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکر خدا امروز آثار اعتماد به نفس و پیروزی در جبهه اسلام و جبهه مقاومت بیش از گذشته نمایان است و ما نماد‌ها و این پیروزی را می‌بینیم و نشانه‌های عقب نشینی و شکست دشمن را هم به خوبی درک می کنیم.

سردار سلامی با بیان اینکه در هیچ جبهه‌ای و در هیچ جهاتی از حرکات انقلاب اسلامی هیچ گونه سستی نمی‌بینید و در عین حال در هیچ جبهه و نقطه‌ای هم برای دشمن هیچ اثری از موفقیت نمی‌بینید، افزود: پس حاج قاسم، پیروان و راه او زنده است.

او تصریح کرد: شکر خدا، ولی امر خدا و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در عرصه هدایت امت همانند گذشته، درخشان درحال ایجاد تاثیرات تعیین کننده هستند؛ بنابراین رویش‌های جدید نشان دهنده این است که انقلاب با نفس جدید در حال حرکت است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلامی سپاه پاسداران سردار سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌هایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد و آنان را به سوی پیروزی رهنمون کردند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند. روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنان را به معجزه‌هایی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام، تاکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ‌شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور به شمار می‌رود.

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، گفت: فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم. همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901263

دیگر خبرها

  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا