Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق بارسلونا مدعی شده که باشگاه کاتالانی شانس ستاره جوان فوتبال فرانسه را داشت اما ...

جوزپ ماریا بارتومئو مدعی شده است که بارسلونا می توانست هم اکنون کیلیان ام باپه را در اختیار داشته باشد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از رادیو کاتالونیا، پس از صحبت های لاپورتا و ریورتر، جوزپ ماریا بارتومئو یک تور مطبوعاتی به راه انداخته و طی چند روز اخیر مدام سرگرم مصاحبه با رسانه های سرشناس کاتالونیا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارتومئو این بار در برنامه Vaques Sagrades E3 حضور یافته و صحبت های جدید انجام داده است. 

باشگاه به خاطر کووید 19، ضررهایی را تجربه کرد. فرمان سلطنتی که در دسامبر سال گذشته صادر شد نیز به وضوح می گوید ضرر ناشی از پاندمی را نمی توان بخشی از بدهی در نظر گرفت. هیئت مدیره جدید در تابستان به مسی اجازه خروج داد و این تصمیم خوبی نبود. این اتفاق یک مشکل به حساب می آید. ما یک باشگاه خریدار هستیم، نه فروشنده. در جولای 2020 با لئو برای یک تمدید قرارداد 2 ساله به توافق رسیدم اما همه چیز خراب شد. چرایی آن را همه ما باید از خود مسی بپرسیم.   امضای قرارداد با ام باپه یکی از گزینه های ما بود اما مربیان دمبله را ترجیح دادند. آنها معتقد بودند که بارسلونا به بازیکنی نیاز دارد که بتواند بازی را باز کند. خرید دمبله و کوتینیو؟ بعضی از بازیکنان نتوانسته اند انتظارات را براورده کنند، از قضا بازیکنانی هم هستند که پول زیادی بابتشان پرداخت شده؛ این چنین اتفاقات در فوتبال رخ می دهد. این را هم فراموش نکنید که وقتی این بازیکن را جذب کردیم، همه لب به تحسین گشودند. گریزمان؟ مربیان به مدت یک سال اصرار کردند. آنها جذب او را یک ضرورت می دانستند، مخصوصا وقتی که سوارز در طول فصل دچار مصدومیت های فراوانی می شد. آنتوان یک بازیکن متفاوت و در خدمت تیم است. خروج والورده؟ جدایی او با موافقت بازیکنان صورت گرفت. آن زمان همه ما بر این باور بودیم که تغییر در سبک تمرینات و پیشرفت تیم در فازهای دیگر، نیازمند به تغییر است. کومان؟ وقتی سال 2019 تصمیم گرفتیم سرمربی تیم را تغییر دهیم، رونالد اولین کسی بود که با او تماس گرفتیم. اما آنها آن زمان به من گفتند که تمرکز او روی تیم ملی هلند است. پس از آن تصمیم بر این شد که به سراغ ستین برویم، به خاطر سوابق و مفاهیمی که به عنوان سرمربی ارائه می دهد. به نظر من فصل اول کومان در بارسلونا خیلی خوب بود. ما قهرمان کوپا دل ری شدیم و هنوز نمی دانم چه شد که لالیگا را از دست دادیم. در شرایط عادی، فصل پیش باید یک دوگانه کسب می کردیم. 

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس اسراییلی ها در شرکت طرف قرارداد فدراسیون فوتبال نقش دارند؟ + اسناد واکنش مائورو ایکاردی به حواشی اخیر؛ انتشار تصاویری از خود با وندا نارا در میلان اسکوچیچ: بازیکنان ایرانی از نظر تاکتیکی ضعیف هستند اما قدرت بدنی بالایی دارند مورینیو و پیامی دیگر برای هواداران یوونتوس: من سه گانه دارم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ویوو Y38 5G با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 در کشور تایوان عرضه شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ویوو Y38 5G که به تازگی در کشور تایوان عرضه شده است، بسیار شبیه گوشی ویوو Y200i 5G است که پیش از این وارد بازار چین شده است؛ گوشی ویوو Y38 5G دارای نمایشگر ۶.۶۸ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی هزار نیت است، این محصول به اسپیکرهای استریو دوگانه مجهز شده است.

گوشی ویوو Y38 5G به تراشه Snapdragon 4 Gen 2 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را افزایش دهند؛ گوشی یادشده با استفاده از رابط کاربری FunTouch OS 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌شود.

انرژی مورد نیاز گوشی ویوو Y38 5G با استفاده از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند؛ یک دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی روی نمایشگر این گوشی واقع شده است، در حالی که یک دوربین دوگانه روی پنل پشتی پوشی تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‏‌شود، یک فلاش LED نیز آن‌ها را همراهی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های گوشی ویوو Y38 5G می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi، بلوتوث، NFC، یک پورت USB-C و یک حسگر اثرانگشت روی لبه کناری اشاره کرد، ابعاد این گوشی ۷.۹۹ * ۷۶ * ۱۶۵.۷ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۹ گرم است، گوشی یادشده در رنگ‌های آبی و سبز عرضه می‏‌شود، اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت قیمت آن عرضه نشده است.

کد خبر 749920

دیگر خبرها

  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ عثمان دمبله مقابل دورتموند
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال