Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران در حاشیه جلسه کارگروه آرد و نان استان گفت:۲۲۰ هزار تن گندم که از این میزان ۱۹۵ هزار تن توسط ۴۷ فروند کشتی از طریق بندر امیرآباد و ۲۵ هزار تن گندم توسط ۵ فروند کشتی از طریق بندر نوشهر از ابتدای امسال تاکنون وارد استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ۷۰ هزار تن روغن خوراکی توسط ۱۴ فروند کشتی از طریق بندر امیرآباد و ۱۵ هزار تن از بندر نوشهر توسط ۳ فروند کشتی در مجموع به میزان ۸۵ هزار تن در این مدت وارد استان شده است.

وفائی نژاد به ذخیره استراتژیک گندم اشاره کرد و گفت: ذخیره استراتژیک گندم استان به مدت ۴ ماه می‌باشد.

او به طرح تشدید نظارت بر واحد‌های خبازی استان اشاره کرد و افزود: ۱۰ هزار و ۵۷۴ واحد خبازی یارانه‌ای استان در قالب دو طرح نظارتی از ابتدای امسال تاکنون مورد بازرسی قرار گرفت.

وفائی نژاد گفت: با اجرای طرح تشدید بازرسی از واحد‌های خبازی یارانه‌ای استان برای ۲۲ شهرستان در قالب ۲۱۰ اکیپ به تعداد ۳۰۴ نفر، بازرسی از ۳۹۴۱ واحد خبازی با برنامه ریزی متمرکز ستادی اجرا شد که براساس آن ۲۲۸ واحد خبازی تحت عناوین تخلف کم فروشی و عدم رعایت شیوه نامه های  بهداشتی پلمب و ۳۶۶ واحد تخلف تعطیلی غیرمجاز و ۸۰۳ واحد نیز تخلف کسری وزن چانه داشتند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران افزود: اکثر واحد‌های خبازی شهرستان ساری و بخشی از خبازی‌های شهرستان بابل فاقد تابلوی ساعت کار که از حقوق شهروندی است می‌باشند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله مازندران بنادر مازندران واردات گندم روغن خوراکی فروند کشتی هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس

مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک سوار بر یک کشتی قدیمی راهی فرانسه شد.

به گزارش ایسنا، مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در یونان روشن و 11 روز در سراسر یونان حمل شد. روز گذشته مشعل المپیک به مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس تحویل داده شد.

مشعل المپیک دقایقی پیش سوار بر یک کشتی قدیمی سفر خود را به سمت فرانسه آغاز کرد. این کشتی در ماه می وارد بندر مارسی می‌شود و سپس در سراسر فرانسه حمل خواهد شد تا در نهایت وارد پاریس میزبان بازی‌های المپیک شود.

کشتی «بلم» که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز کرد. در این کشتی پرچم کشورهای شرکت کننده در المپیک نیز نصب شده است.

مشعل المپیک هشتم می (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. انتظار می‌رود جمعیتی متشکل از 150 هزار نفر  برای دیدن مشعل المپیک بیایند.

کشتی حامل مشعل المپیک 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد