Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران-  فوکِس یکی از پرمخاطب ترین محصولات کمپانی فورد است که از سال 1998 تا کنون روی خط تولید قرار دارد. این خودرو در کلاس کامپکت(جمع و جور) قرار می گیرد و در کلاس های متنوع بدنه مانند 3 یا 5 درب هاچ بک، 4 درب سدان و سالون، 5 درب استیت، 2 درب کوپه و 2 درب کابریولت عرضه شده است.

نسل اول فوکس در سال 1998، نسل دوم 2004، نسل سوم 2011 و نسل چهارم در سال 2018 معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان نسخه های فیس لیفت و بازار هدف خاص نیز حضوری فعال داشته اند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، وب‌سایت 9to5Mac می‌گوید به یادداشت محرمانه‌ای از جف پو، تحلیلگر Haitong International Securities، دست پیدا کرده که به برنامه‌های بزرگ اپل برای سری آیفون ۱۷ اشاره دارد. بر همین اساس گفته می‌شود که سری آیفون ۱۷ شامل طراحی بهبودیافته، دوربین سلفی باکیفیت‌تر و داینامیک آیلند کوچک‌تر خواهد بود.

براساس گزارش زومیت، به ادعای جف پو، اپل مدل پلاس را در سری آیفون ۱۷ کنار می‌گذارد و برای اولین بار دستگاه جدیدی با پسوند «اسلیم» معرفی می‌کند. بدین ترتیب خانواده‌ی آیفون ۱۷ شامل مدل استاندارد ۶٫۱ اینچی، آیفون ۱۷ اسلیم ۶٫۶ اینچی، آیفون ۱۷ پرو ۶٫۳ اینچی و آیفون ۱۷ پرو مکس ۶٫۹ اینچی خواهد بود.

جف پو می‌گوید آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ اسلیم و آیفون ۱۷ پرو دارای بدنه‌ی آلومینیومی با «طراحی پیچیده‌تر» خواهند بود؛ با این‌حال آیفون ۱۷ پرو مکس بدنه‌ی تیتانیومی خواهد داشت. به احتمال زیاد ابعاد داینامیک آیلند در آیفون ۱۷ پرو مکس کوچک‌تر می‌شود، اما سایر مدل‌ها داینامیک آیلند مشابه مدل فعلی خواهند داشت.

کاهش ابعاد داینامیک آیلند ازطریق کاهش ابعاد حسگرهای فیس ID انجام خواهد گرفت. پو می‌گوید اپل برای دست‌یابی به این هدف، از فناوری جدیدی استفاده خواهد کرد.

شاید جالب‌ترین نکته درباره‌ی افشاگری جف پو، اشاره به آیفون ۱۷ اسلیم باشد؛ اما این نخستین باری نیست که اسم دستگاه موردبحث را می‌شنویم. مدت‌ها پیش یک افشاگر دیگر گفته بود آیفون ۱۷ اسلیم با «طراحی باریک» برای جایگزینی با مدل پلاس در راه است.

جف پو می‌گوید آیفون ۱۷ و آیفون ۱۷ اسلیم دارای هشت گیگابایت رم و پردازنده‌ی A18 یا A19 خواهند بود؛ اما دو گوشی آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس با ۱۲ گیگابایت رم و پردازنده‌ی A19 Pro عرضه می‌شوند.

در حال حاضر آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به ۶ گیگابایت رم مجهز هستند و مدل‌های پرو و پرو مکس هشت گیگابایت رم دارند. اپل احتمالا امسال در هر چهار مدل سری آیفون ۱۶ از هشت گیگابایت رم استفاده خواهد کرد.

به ادعای پو، هر چهار مدل از سری آیفون ۱۷ دارای دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی خواهند بود. در حال حاضر آیفون‌ها دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی دارند.

مشخص نیست که تغییرات یادشده باعث افزایش قیمت گوشی آیفون می‌شوند یا نه. شاید اپل بتواند با بهینه‌سازی زنجیره‌ی تأمین از بالارفتن قیمت گوشی جلوگیری کند.

227227

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903318

دیگر خبرها

  • طنین «آواز آن پرنده آتشین» در نمایشگاه کتاب
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • (تصاویر) خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟
  • خودروی جذاب و اسپرت انگلیسی در راه ایران؟ /عکس
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی