Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@02:44:12 GMT

ذوبی ها آماده حضور در لیگ وزنه برداری

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۸۹۲۴

ذوبی ها آماده حضور در لیگ وزنه برداری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی جباری سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن در خصوص آخرین وضعیت تیمش برای حضور در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور، گفت: تمرینات خوب و مستمری را از ماه‌های اخیر آغاز کردیم و همه اعضا با انگیزه مشغول انجام تمرینات و پیگیری نکات فنی هستند.

وی افزود: علی رضا معینی، رضا دهدار، امیر حقوقی و رسول معتمدی از تیم ذوب آهن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جباری ادامه داد: تیم تازه نفس فولادین ذوب آهن آمل در کنار ملی حفاری یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل است، اما با وجود احتمال گرفتن سکو برای ما نیز وجود دارد.

وی اضافه کرد: اضافه شدن ملی پوشان به تیم های فولادین ذوب آهن آمل و ملی حفاری موجب بالا رفتن سطح مسابقات شده است.

سرمربی تیم وزنه برداری ذوب آهن با بیان اینکه باشگاه ذوب آهن در سطح ملی و آسیا قهرمانان زیادی را پرورش داده است، خاطرنشان کرد: وزنه برداری ایران در سطح جهان و المپیک صاحب عنوان و کرسی است و رشته وزنه برداری برای ادامه حیات همیشه به حمایت و پشتیبانی باشگاه ریشه دار و سازنده ای همچون ذوب آهن نیاز دارد.

وی ادامه داد: وزنه برداری ذوب آهن نیز افتخار نایب قهرمانی و سومی آسیا را در ویترین افتخاراتش دارد و توقع جامعه وزنه بردرای کشور و حتی آسیا حضور مستمر باشگاه ذوب آهن در لیگ باشگاه های کشور است.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزنه برداری لیگ وزنه برداری وزنه برداری ذوب آهن وزنه برداری ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان

عارف آقاسی پیش از دیدار با استقلال به ترکیب اصلی تراکتور بازگشت.

به گزارش ورزش سه، عارف آقاسی مدافع تیم تراکتور پس از تعویض عجیب در بازی با ذوب آهن و پشت سر گذاشتن محرومیت یک هفته‌ای به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در بازی مقابل ذوب آهن به میدان رفت.

او در بازی هفته بیست و سوم در لیگ برتر مقابل ذوب آهن خمس را خشمگین کرد و خیلی زود از ترکیب این تیم خارج شد و در بازی بعد هم به دلیل محرومیت در ترکیب این تیم حضور نداشت.

آقاسی در بازی با ذوب آهن 120 دقیقه در زمین حضور داشت و پنالتی خود را هم به زیباترین شکل ممکن به گل تبدیل کرد و در پیروزی این تیم تاثیر گذار بود.

او در نیمه دوم بازی با حرکتی تکنیکی درون محوطه جریمه تراکتور مهاجم ذوب آهن را از جریان مسابقه خارج کرد و توپ را به تسلط تراکتور درآورد و مورد تشویق نیمکت نشینان این تیم قرار گرفت و ورزشگاه را هم تحت تاثیر قرار داد، در حالی که کورس سریعی بین او و مهاجم ذوب آهن بود با پشت پا توپ را به عقب انداخت و با چرخش سریع توپ را به سود تیم خود در اختیار گرفت.

بازگشت مدافع تاثیرگذار تراکتور که در نیم فصل نخست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت پیش از بازی با استقلال یک اتفاق جالب خواهد بود، مدافع مورد علاقه در دیدار حساس مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت و انگیزه‌های خود را دنبال خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جواد نکونام: هواداران ببخشند رفتار نکونام کودکانه است!

دیگر خبرها

  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس