Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاری سن ژرمن در چارچوب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان لایپزیش خواهد بود.  اطلاعات بازی پاری سن ژرمن و لایپزیش  تاریخ برگزاری: سه شنبه، ۲۷ مهر ۱۴۰۰ (۱۹ اکتبر ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۲:۳۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم پارک دو پرنس، پاریس تورنمنت: هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ گروه A – فصل ۲۲-۲۰۲۱ داور: مارکو گوییدا (ایتالیا) بررسی وضعیت تیم های پاری سن ژرمن و لایپزیش 

پاری سن ژرمن:  پاریسی ها با شوک ناشی از شکست مقابل رن به تعطیلات بازی های ملی رفتند اما در دیدار مقابل آنژیه به پیروزی رسیدند تا از آن شوک کمی خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این باعث نمی شود افت نسبی که تیم پوچتینو به آن دچار شده را نادیده بگیریم. آنها تا دقیقه ۷۰ مقابل آنژیه از حریف عقب بودند و به لطف خلاقیت ام باپه توانستند شکست خانگی را به پیروزی تبدیل کنند. پاری سن ژرمن در این بازی می تواند از حضور لیونل مسی که در بازی ابتدای هفته غایب بود نیز بهره ببرد و این خبر خوبی برای پوچتینو است. 

لایپزیش: لایپزیش با جسی مارش نتوانسته فرم ثابتی داشته باشد و دائما در فراز و نشیب به سر می برد. تیم آلمانی برخلاف چند فصل گذشته نتوانسته خودش را به رتبه های بالایی جدول بوندسلیگا برساند و هم اکنون در رتبه هشتم قرار دارد. مهره کارگشای لایپزیش در پاریس می تواند کریستوفر انکونکو باشد. انکونکو که قرار است مقابل تیم سابقش به میدان برود، در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان اروپا بوده است و طی دو  بازی قبلی اروپایی اش هم توانسته ۴ بار گلزنی کند.  ترکیب احتمالی پاری سن ژرمن و لایپزیش 

پاری سن ژرمن (۳-۳-۴): دوناروما؛ حکیمی، مارکینیوش، کیمپمبه، نونو مندش؛ واینالدوم، گیه، وراتی؛ مسی، دراکسلر، ام باپه

لایپزیش (۳-۳-۴): گولاچی؛ کلوسترمان، سیماکان، اوربان، گواردیول؛ کمپل، لایمر، سوبوسلای؛ انکونکو، سیلوا، فورسبرگ

  اخبار بازی پاری سن ژرمن و لایپزیش  جسی مارش: پاری سن ژرمن یک سوپر تیم است و احتمالا بهترین خط حمله جهان را دارد پوچتینو: مسی به خوبی با تیم هماهنگ شده است؛ ایکاردی به دلیل مسائل شخصی تمرین نکرد نیمار بازی مقابل لایپزیش را به دلیل مصدومیت از دست داد لیاندرو پاردس بازی با لایپزیش را از دست داد غیبت ایکاردی در تمرین امروز پاری سن ژرمن به علت مشکلات خانوادگی خبر خوب برای پاری سن ژرمن؛ کیلور ناواس مصدوم نیست جدول گروه A

 

 غایبان تیم های پاری سن ژرمن و لایپزیش 

   نیمار، پاردس و راموس قطعا غایب خواهند بود؛ ناواس، مسی و مارکینیوش مشکلی ندارند رویارویی های اخیر پاری سن ژرمن و لایپزیش 

نکات بازی پاری سن ژرمن و لایپزیش  لایپزیش در ۴ بازی آخر در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است. لایپزیش در ۶ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا حداقل ۲ گل دریافت کرده است.  نمرات بازیکنان پاری سن ژرمن و لایپزیش از سوی هواسکورد (آمار مربوط به لیگ قهرمانان اروپا) تیم بهترین بازیکن بهترین گلزن بهترین گل ساز پاری سن ژرمن جانلوییجی دوناروما (۹.۰۸)

   ادریسا گیه (۱) کیلیان ام باپه (۲)  لایپزیش   کریستوفر انکونکو (۸.۱۶)   کریستوفر انکونکو (۴) دنی اولمو (۱)   پیش بینی هواسکورد

پاری سن ژرمن ۳-۱ لایپزیش 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن و لایپزیش لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۸۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه، پاری سن ژرمن در دیداری خارج از خانه مهمان لوریان بود. شاگردان لوئیز انریکه این دیدار را به راحتی پشت سر گذاشتند و موفق شدند با گلزنی عثمان دمبله و کیلیان امباپه به پیروزی ۴-۱ برسند.

اولین موقعیت بازی توسط میزبان خلق شد. در دقیقه ۱۰ ضربه خطرناک کاری در نزدیکی نقطه پنالتی با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

۱۰ دقیقه بعد پی‌اس‌جی با اولین حمله جدی به اولین گل دست یافت. روی ضد‌حمله‌ای دمبله از سمت راست حرکت کرد، به محوطه جریمه وارد شد و سپس با شوت‌زنی به سمت مخالف، دروازه را باز کرد.

دو دقیقه بعد کیلیان امباپه هم گلزنی کرد. پاس نونو مندز از سمت چپ با ضربه ستاره فرانسوی وارد دروازه لوریان شد.

در دقیقه ۳۱ لوریان تا آستانه گلزنی پیش رفت اما دوناروما موفق شد ضربه سر باکایوکو را مهار کند و آنها را ناکام بگذارد.

در حدود ۱۵ دقیقه پایانی نیمه اول پاری سن ژرمن بازی را در اختیار داشت اما نتوانست مانند دقایق گذشته موقعیت جدی خلق کند و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم باز هم موج حملات پاری سن ژرمن ادامه پیدا کرد و آنها مانند نیمه اول، در اولین موقعیت جدی به گل رسیدند. در دقیقه ۶۰ امباپه در سمت چپ به شکلی فوق‌العاده مدافع حریف را دریبل زد و سپس توپ را به دمبله در مقابل دروازه سپرد تا او به راحتی گل سوم را بزند.

پس از این گل لوریان که چیزی برای از دست دادن نداشت جلو کشید اما مدافعان پاریسی به خوبی از دروازه‌شان دفاع کردند. مقاومت آنها بالاخره در دقیقه ۷۳ شکست. جایی که محمد بامبا روی ارسال زیبای بنجامین مندی با ضربه سر بازی را ۳-۱ کرد.

در دقیقه ۸۱ ضربه خطرناک کاتسریس به کنج سمت چپ دروازه می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دوناروما به زیبایی توپ را دفع کرد.

در دقایق پایانی، پی‌اس‌جی بازی را مدیریت کرد و به لوریان اجازه خلق موقعیت نداد. شاگردان انریکه در دقیقه ۹۰ هم روی شوت فوق‌العاده امباپه از سمت چپ محوطه به سمت مخالف، اختلاف را دوباره به سه گل رساند تا این بازی با نتیجه ۴-۱ خاتمه یابد.

پاری سن ژرمن با این پیروزی در صدر جدول ۶۹ امتیازی شد و اختلافش با موناکو رد رتبه دوم را با یک بازی بیشتر به ۱۴ امتیاز رساند.

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لوریان + پخش آنلاین