Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر نیم صفحه روزنامه‌های ورزشی ۲۷ مهر ماه به رشته‌های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های ورزشی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش: علیه پرسپولیس دسیسه نکنند قهرمان می‌شود/ امیدوارم مشکل مالکیت برای مجوز حرفه‌ای حل شود+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش در پایان بازی پرسپولیس و پیکان اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند و شاید از گر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم پنج تا شش گل می‌زدیم. هوادراان صبر کردند و دیدند تیم شرایط خوبی پیدا کرده است. 

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه تعدادی از بازیکنان قراردادشان رو به پایان است و صحبتی برای تمدید قرارداد با آنها شده، گفت: مشکلی نیست و ضمنی به بازیکنان اعلام کردیم بعد از تعطیلات با آنها صحبت می‌شود. تا اینجا درگیر جذب بازیکن، باز کردن پنجره نقل و انتقالات و گرفتاری‌های روزمره بودیم، فرصت مذاکره با بازیکنان برای تمدید قرارداد نبوده است. ضمن اینکه اینجا خانه بازیکنان است و می‌توانیم سال آینده در خدمت‌شان باشیم. بعد از تعطیلات با آنها مذاکره می‌کنیم، ضمن اینکه باید ببینیم تکلیف مالکیت باشگاه چه می‌شود و چه وضعی خواهیم داشت. 

وی در خصوص اینکه اسبقیان معاون وزیر ورزش گفته مجوز واگذاری استقلال و پرسپولیس به دو بانک غیر دولتی داده شده، تصریح کرد: ما هم شنیدیم ولی عملیاتی نشده است. در جلسه کارگوه واگذاری، وزیر ورزش اعلام کرد به طور قطع واگذاری به دو بانک غیردولتی اجرا می‌شود و مقدم پرسپولیس است به دلیل اینکه نام این باشگاه برای واگذاری به وزارت رفاه اعلام شده بود. امیدوارم هر چه زودتر واگذاری انجام شود تا مشکلی برای مجوز حرفه‌ای وجود نداشته باشد. 

درویش در خصوص اینکه پرسپولیس مدعی قهرمانی است، گفت: ما برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و در رقابت با حریفان هستیم. اگر علیه ما دسیسه بیشتری انجام ندهند به قهرمانی فکر می‌کنیم.

فیلم کامل صحبت‌های درویش را در ادامه ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک صنعت‌و‌معدن کارگزار معرفی شده برای برای فروش سهام باشگاه استقلال +عکس
  • استقلال و پرسپولیس نقره داغ شدند/ ۴ سکو در دربی خالی شد
  • صالح حردانی: شکایت پرسپولیس؟ هیچ کاری نکردم
  • واکنش کوتاه ستاره استقلال به شکایت پرسپولیس
  • واکنش مدافع استقلال به رفتار عجیب اش در دربی و تحریک تماشاگران؛ هیچ اتفاق خاصی نیفتاده!
  • واکنش صالح حردانی به شکایت پرسپولیس
  • حردانی: کاری نکردم که پرسپولیسی‌ها شکایت کنند
  • درویش: علیه پرسپولیس دسیسه نکنند قهرمان می‌شود/ امیدوارم مشکل مالکیت برای مجوز حرفه‌ای حل شود+فیلم
  • غرامت ۳ میلیون دلاری تسلا در پرونده نژادپرستی علیه کارگر سیاه پوست
  • گردش هیجان‌انگیز در کارخانه ۵ میلیارد دلاری تسلا با پهپاد