Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@03:30:40 GMT

عمل مردانساژ مو چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۹۲۰۲

عمل مردانساژ مو چیست؟

معنی مردانساژ، بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، بدین طریق است که پولک های سفید مو با این شیوه باز شده و چون دانه های رنگی از مو خارج شده است، مو به رنگ سفید تغيير رنگ داده شده است. ناطقان: در تمامی مقاله ها اینگونه گفته شده است که درصورتی که موهای شما کم تر از ۲۰ درصد سپیدی دارد، قدری از اکسیدان ۹ درصدی را روی تارهای سفید مو بگذارید و بعد از ۱۰ دقیقه، با دستمال یا پنبه مواد روی آن را پاک کنید و بعد اقدام به رنگ کردن موی خود نمایید و ولی درصورتی که تعداد تار موی سفید شما بیش از ۲۰ درصد است، این شیوه جوابگوی مشکل موی شما نخواهد بود، بلکه بهترین شیوه، استفاده از روش مردانساژ شامپو است که باید پیش از رنگ کردن انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




                                                        

                                                 

 

آموزش تکنیک مردانساژ( پوشش موهای سفید)

اکسیدان ۱۲% را از قسمت ریشه و جلوی سر به مو می زنیم، پس از آغشته کردن کل ریشه ها شروع به شانه زدن مو می کنیم به طرف ساقه و بعد از ۱۰ دقیقه موادی که در لابه لای شانه جمع ميشود  را از مو می گیریم و تا زمانیکه اکسیدان روی شانه جمع نشود این کار را ادامه می دهیم.

 

کل این کار ۲۵الی۳۰ دقیقه زمان را احتیاج دارد، پس از این تایم، پولکهای مو باز است و مو آماده رنگ پذیریست.

 

نکته ۱:پس از شانه کشی، مو نباید شسته شود بلکه با یک حوله یکبار مصرف اکسیدان را از روی مو پاک می کنیم.

 

نکته ۲:تجربه نشان داده که درست کردن رنگ مو در کاسه بلوری بجاي پلاستیکی و استفاده از برس زبر، موهای سفید را بهتر خراشیده و سبب رنگ پذیری بیش تر آن می­شود.

 

دکلره کردن موها، راهی براي از بین بردن رنگ دانه های مو و بی رنگ کردن ساختمان مو است. این مرحله از رنگ کردن کردن را ميشود تخصصی ترین قسمت آن دانست که درصورتی که با ماده های با کیفیت و با مهارت و اصولی انجام نشود، سبب آسیب دیدن موها خواهد شد.

 

با باز شدن پولکهای مو، رنگ به راحتی وارد ساختار مو می شود، بعد از این نیاز است که  در مرحله رنگ زدن از اکسیدان ۶%استفاده کنیم.

 

شاید برای شما که یک فرد جوان هستید، دیدن چند تار موی سفید بین موهایتان باعث ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس شود و مجبور شوید یا آن ها را کات کنید یا از رنگ موی مناسب استفاده نمایید.

 

البته باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید که تارهای سفید، به راحتی رنگ های دیگر را جذب نمی کنند و درابتدا باید از تکنیکی برای تحریک کردن انها استفاده نمایید. حال  یکی از بهترین روش ها،برای تحریک کردن تارهای سفید، استفاده از روش مردانساژ است. مطمئنا شما هم مثل من که برای اولین بار با این تکنیک آشنا شدم، خیلی تعجب کردید که مردانساژ چیست و چه کمکی به تارهای سفید مو می کند.

 

 

مردانساژ چیست؟

معنی مردانساژ، بر اساس تحقیقاتی که انجام شده، بدین طریق است که پولک های سفید مو با این شیوه باز شده و چون دانه های رنگی از مو خارج شده است، مو به رنگ سفید تغيير رنگ داده شده است.

 

در تمامی مقاله ها اینگونه گفته شده است که درصورتی که موهای شما کم تر از ۲۰ درصد سپیدی دارد، قدری از اکسیدان ۹ درصدی را روی تارهای سفید مو بگذارید و بعد از ۱۰ دقیقه، با دستمال یا پنبه مواد روی آن را پاک کنید و بعد اقدام به رنگ کردن موی خود نمایید و ولی درصورتی که تعداد تار موی سفید رنگ شما بیش از ۲۰ درصد است، این شیوه جوابگوی مشکل موی شما نخواهد بود، بلکه بهترین شیوه، استفاده از روش مردانساژ شامپو است که باید پیش از رنگ کردن انجام شود.

 

مردانساژ شامپو چیست؟

در بالا گفتیم، افردی که بیش از ۲۰ درصد از موهایشان سفید است، باید از مردانساژ شامپو استفاده نمایند، منظور از مردانساژ شامپو، استفاده از یک دکلره قوی است که بایستی از ریشه تا نوک مو زده شود و بصورت تقریبی ۱۰ دقیقه به دکلره اجازه بدهیم تا بر روی سر استراحت داشته باشد. حال پس از پایان استراحت دکلره بر روی موی سر، باید سریع ابکشی شود و بعد رنگ مورد نظر بر روی ان قرار گیرد.

 

اما برخی از آرایشگران از مردانساژ شامپو به روشی ديگر استفاده ميکنند ، آنها مقداری مساوی از شامپو که بهتر است شامپوی کودک باشد را با قدری از پودر دکلره و اندازه مساوی اکسیدان را با یکدیگر مخلوط ميکنند ، و بر روی موهای سفید می گذارند، هدف از این کار تحریک کردن پولک های سفید مو است که به آسانی بتواند رنگ موردنظر را بخود جذب نماید.

 

بعد از ۱۰ دقیقه باید موها را آبکشی و خشک نمود و بعد اقدام به رنگ کردن موها می کنید. با این شیوه، تارهای سفید مو قابلیت جذب رنگدانه های رنگی رادارند و موها مطابق با رنگی که مد نظر است، رنگ می گیرند. گاهی وقت ها استفاده از این روشها سبب رنگ شدن تارهای موی سفید نمی شود که باید از شیوه دانه مصنوعي استفاده نمایید.
برچسب ها: مردانساژ ، رنگ مو ، ناطقان ، پولک ، سفید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رنگ مو ناطقان پولک سفید بعد از ۱۰ دقیقه تارهای سفید مو سفید مو ۲۰ درصد رنگ کردن موی سفید کردن مو رنگ مو بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر ایرلند: تاریخ خود را در چشم مردم فلسطین می‌بینیم

نخست‌وزیر ایرلند در سخنرانی خود در کاخ سفید، خواستار آتش‌بس در غزه شد.

به گزارش ایسنا، «لئو وارادکار» نخست‌وزیر ایرلند روز یکشنبه از فرصت حضور در کاخ سفید استفاده و «به آمریکا نقشی را که می‌تواند در برقراری صلح در خاورمیانه برعهده بگیرد یادآوری کرد».

طبق گزارش رویترز، این یک سنت سالانه برای نخست‌وزیر ایرلند است که روز «سنت پاتریک» را با برای جشن گرفتن پیوندهای نزدیک میان ۲ کشور با رئیس جمهور آمریکا بگذراند.

در ماه‌های اخیر، ایرلند به عنوان یکی از صریح‌ترین منتقدان اروپا از حملات مرگبار رژیم صهیونیستی علیه غزه بوده است.

وارادکار گفت: «مردم ایرلند به شدت نگران فاجعه‌ای هستند که در مقابل چشمان ما در غزه رخ می‌دهد. زمانی که من به سراسر جهان سفر می‌کنم، رهبران اغلب از من می پرسند که چرا ایرلندی ها این‌قدر با مردم فلسطین همدلی دارند؟ پاسخ ساده است: ما تاریخ خود را در چشم آن‌ها می‌بینیم. داستان آوارگی و خلع ید، هویت ملی مورد سوال و انکار، مهاجرت اجباری، تبعیض و اکنون گرسنگی».

ورادکار درخواست‌های کشورش را برای آتش بس پایدار، کمک‌های بشردوستانه و راه‌حل ۲ دولتی تکرار کرد و گفت: «مردم غزه به شدت به غذا، دارو و سرپناه نیاز دارند؛ مخصوصاً آن‌ها به توقف پرتاب بمب‌ها نیاز دارند. این باید متوقف شود. از هر دو طرف.»

 وارادکار بر نقشی که ایالات متحده می‌تواند در برقراری صلح در خاورمیانه ایفا کند، تاکید کرد و گفت: «من معتقدم که این امکان برای اسرائیل و فلسطین وجود دارد و من معتقدم که شما نیز چنین می‌کنید».

 او پس از دیدار با بایدن در کاخ سفید گفت: «من فکر می‌کنم هیچ یک از ما دوست نداریم ببینیم از سلاح‌های آمریکایی به این شکل استفاده شود. روشی که در حال حاضر از آن‌ها استفاده می‌شود دفاع از خود نیست».

طبق گزارش‌ها، آمریکا به عنوان حامی نخست رژیم صهیونیستی، ارسال سلاح به تل‌آویو با وجود شهادت ۳۲ هزار نفر از مردم غزه را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخست‌وزیر ایرلند: تاریخ خود را در چشم مردم فلسطین می‌بینیم
  • (ویدئو) فواره کاخ سفید سبز شد
  • کاخ سفید: تصمیمات بایدن بر اساس امنیت آمریکا گرفته می‌شود نه مشکلات غزه
  • کاخ‌ سفید : از برخی عملیات نظامی اسرائیل نگرانی داریم
  • کاخ‌سفید: از برخی عملیات نظامی اسرائیل نگرانی داریم
  • تولید روزانه ۱۷۰ تن گوشت مرغ در یزد
  • (عکس) زندگی مخفیانه و مرموز یک بچه اژد‌ها
  • آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!
  • برگزاری انتخابات «سالم» و شروع فصل جدید «خدمت»
  • رضا عنایتی: صحبت های تارتار؟ وقتی می بریم همه چیز سفید است و وقتی می بازیم همه چیز سیاه!