Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@14:14:27 GMT

تامین برق اضطراری ادارات خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۲۹۴۸۴

تامین برق اضطراری ادارات خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ارزیابی برق اضطراری ادارات را نمونه‌ای از اقدامات خوب در حوزه پدافند غیرعامل نام برد و گفت: با تایید تیم‌های ارزیاب، برق اضطراری ادارات استان به‌خوبی تامین شده است.

محمد فرهادی، دوشنبه ۲۶ مهر در نشست کارگروه عمران و تاسیسات شورای پدافند غیرعامل استان افزود: تیم‌های ارزیاب توانسته‌اند به‌خوبی نقاط قوت و ضعف برق اضطراری دستگاه‌های اجرایی را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی گفت: از طریق دفتر پدافند غیرعامل استان با دستگاه‌هایی که در تامین برق اضطراری مشکل دارند، مکاتبه شود تا در بازه زمانی مشخص نسبت به حل این مشکل اقدام کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: رعایت اصول پدافند غیرعامل در تمامی پروژه‌ها، امنیت شهروندان را تضمین می‌کند؛ پدافند غیرعامل در همه شئونات زندگی ما تاثیرگذار است لذا هفته پدافند غیرعامل، فرصت مغتنمی برای اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی در این زمینه است.

فرهادی با اشاره به اینکه با توجه به تاکید مقام معظم رهبری اتفاقات خوبی در حوزه پدافند غیرعامل رقم خورده است تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته پدافند غیرعامل قرار داریم، باید اهمیت این موضوع، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: هم در سیستم اداری و هم مردم باید موضوع توجه به مقوله پدافند غیرعامل در هر کار و فعالیتی، فرهنگ‌سازی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه موضوع پدافند غیرعامل با بحران متفاوت است گفت: در موضوع پدافند غیرعامل، انسان نقش بسزایی دارد اما بحران، مربوط به حوادث قهریه‌ای است که بدون دخالت بشر شکل می‌گیرد.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های مرتبط با موضوع پدافند غیرعامل گفت: از فرصت هفته پدافند غیرعامل برای معرفی این موضوع مهم نهایت استفاده صورت گیرد و باعث نشر بیشتر فرهنگ پدافند غیرعامل در جامعه شوید.

فرهادی افزود: اگر قرار است مانوری درخصوص هفته پدافند غیرعامل برگزار شود، باید قبل از آن اطلاع‌رسانی شود و بین دستگاه‌های مربوطه، هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ادارات برق اضطراری منطقه خراسان جنوبی هفته پدافند غیرعامل پدافند غیرعامل خراسان جنوبی برق اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، با توجه به بارندگی های شدید شب گذشته  و جاری شدن رودخانه های فصلی ، جاده خوسف به معدن قلعه زری مسدود شد. 

به گفته هلال احمر خراسان جنوبی هم استانی ها از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • فیلم/جاری شدن سیلاب شدید در روستای ماخونیک خراسان جنوبی
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد
  • (ویدئو) فرود اضطراری یک هواپیما بر اثر تگرگ شدید
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد