Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران معاون سیاسی فرماندار محمودآباد گفت:سهمیه آرد محمودآباد پاسخگوی نیاز شهروندان و مسافران نیست.

  قنبرعلی داداش پورمعاون سیاسی فرماندار محمودآباد در  راس هیاتی به همراه یوسف یزدان پناه رئیس اداره غله و رحمت الله شعبانی مسئول دفتر بازرسی فرمانداری و حمید فلاح رئیس اتحادیه خبازان و زارع نماینده بهداشت و درمان از ۶واحد خبازی در روستاهای بخش سرخ رود بصورت سرزده بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داداش پور در پایان این بازدید در مصاحبه با خبرنگاران گفت: این بازدید با هدف رسیدگی به مشکلات نانوایان و بررسی کیفیت پخت و نظارت بر خدمات ارائه شده از سوی نانوایی ها برگزار شد و برنامه داریم به صورت سرزده هر ماه از واحدهای خبازی فعال در سطح شهرستان بازدید کنیم.
وی افزود: شهرستان محمودآباد به عنوان اولین شهر ساحلی از مسیر پایتخت کشورمان همه ساله در ایام تعطیل میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور بوده و با توجه به اینکه اقتصاد قالب مردم این شهرستان کشاورزی است و در فصل کاشت و داشت و برداشت برنج شاهد حضور کارگران فصلی هستیم متاسفانه سهمیه آرد تخصیص یافته برای این شهرستان پاسخگوی نیاز شهروندان و مسافران نیست.
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان محمودآباد گفت: در تلاش هستیم تا با نیازسنجی و ارزیابی عملی در خصوص میزان واقعی مصرف آرد در شهرستان سهمیه واقعی آرد با توجه به سرانه جمعیت بومی و جمعیت شناور را بررسی و تامین نمائیم.
وی افزود: ۱۴۸ واحد خبازی در شهرستان محمودآباد فعال بوده که ۶۶ واحد در شهر و ۸۲ واحد در روستا مشغول به فعالیت است و شهروندان در صورت بروز هرگونه تخلف از سوی هر یک از این واحدها می توانند با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و موضوع تخلف را گزارش دهند تا بلافاصله همکاران ما اقدام عملیاتی لازم را اعمال نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهرستان محمودآباد آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۲۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ جواد بلوکيان گفت:  پليس با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز را در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان فردوس را به اجرا گذاشته است. 


وي با بیان اینکه  ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده ميداني مناطق آلوده و جرم خيز را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي محل هاي شناسايي شده را مورد بازرسي قرار دادند. افزود: مأموران در بازرسي از پاتوق هاي شناسايي شده مقدار 11 کيلو و 700 گرم مواد مخدر کشف و 10 نفر خرده فروش مواد را دستگير کردند.


جانشين فرماندهي انتظامي شهرستان فردوس با اشاره به اين که متهمان دستگير شده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند؛ از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند. 

دیگر خبرها

  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد
  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • کشت ارگانیک رویکرد جهاد کشاورزی مازندران است
  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس
  • سهمیه ارز مسافران حج چقدر شد؟
  • سهمیه ارز مسافران حج اعلام شد
  • سهمیه ارز مسافران حج مشخص شد
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران