Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه صدقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بیش از ۲ دهه است که پشتوانه خوبی در اینلاین هاکی داریم و قهرمانی آسیا را در سال ۹۷ بدست آوردیم. گرچه در هاکی روی یخ تازه کارمان را آغاز کرده‌ایم، اما تازه وارد نیستیم.

وی اضافه کرد: ملی‌پوشان امکانات خوبی دارند و پیست یخ ایران‌مال با تمام استانداردهای جهانی برای بازیکنان مهیا شده و در این مدت تمرینات خوبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مربی آلمانی در کنار خود داریم که فعلا به دلیل کرونا از راه دور هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است و اکنون شرایط تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ خوب است اما نمی‌توانیم در رقابت‌های پیش‌رو معجزه کنیم.

وی یادآور شد: مسابقات امارات هر چند دشوار است اما محک جدی برای هاکی‌بازان خواهد بود. بازیکنان ابتدا باید در کنار تیم‌های سخت بازی کنند تا بتوانند در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشند.

صدقی افزود: در جام جهانی در دویژن چهار قرقیزستان شرکت می کنیم  و با کشورهایی بازی می‌کنیم که هر کدام ۲۰ سال در هاکی روی یخ تجربه دارند اما هوش ایرانی، زندگی سخت ملی‌پوشان و همت مثال زدنی آنها می‌تواند تیم ملی را به رقابتی دیدنی و رسیدن به مقام‌های بالاتر برساند.

وی ادامه داد: هر چند حمایت کافی نداریم اما با حمایت انجمن و خانواده‌ها، امیدواریم در جام جهانی بتوانیم آبروی ایران را حفظ کنیم و در رقابت‌های آسیایی سنگاپور قطعا صاحب مدال شویم.

رییس انجمن اسکیت هاکی گفت: در دور قبل به دلیل صادر نشدن روادید حضور در مسابقات امارات منتفی شد و بازیکنان ایرانی که در کشورهای پیشرفته هاکی را یاد گرفتند، در این رقابت‌ها حضور یافتند اما اکنون برای نخستین بار در رقابت‌های برون مرزی شرکت می‌کنند. در دور قبل سوم شدیم اما این دوره قصد کسب مدال نداریم و به دنبال کسب تجربه هستیم.

تیم ملی اسکیت هاکی روی یخ زنان و مردان ایران با حمایت باشگاه فرمانیه در مسابقات کاپ آزاد دبی شرکت می کنند.

این رقابت‌ها با حضور ۱۰ تیم معتبر از کشورهای صاحب نام از ۲۵ مهر تا اول آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

  

برچسب‌ها قرقیزستان هاکی روی یخ اسکیت هاکی جام جهانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قرقیزستان هاکی روی یخ اسکیت هاکی قرقیزستان هاکی روی یخ اسکیت هاکی جام جهانی هاکی روی یخ اسکیت هاکی جام جهانی رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا

سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در نشست با رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا ابراز امیدواری کرد که ایران میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی پسران زیر ٢٣ سال آسیا باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نصرالله پریچهره در ملاقات با «عبدل الحلیم بن قادر» رئیس فدراسیون سپک تاکرای آسیا و در جلسه‌ای که سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرا ایران ، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون انجمن‌های ورزشی ، علی فولادی راد دبیر انجمن سپک تاکرا و محمد محمدی مسئول تشریفات فدراسیون حضور داشتند، ضمن تشکر از حضور دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا در ایران گفت: فدراسیون انجمن‌های ورزشی با همکاری انجمن سپک تاکرا ایران قصد دارد تا میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی آسیا پسران زیر ٢٣ سال در تهران باشد که قرار است در مرداد ماه سال جاری برگزار شود.

30 خرداد؛ تاریخ پیشنهادی انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی

 

وی تاکید کرد: انتظار داریم که فدراسیون آسیایی و جهانی سپک تاکرا همچنان از سپک تاکرای ایران حمایت کند تا این رشته بتواند در توسعه و گسترش گام‌های موثرتری بردارد.

همچنین سهراب آزاد در ارتباط با اولین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است در مردادماه سال جاری در تهران برگزار شود، گفت: در مذاکرات با آقای حلیم مقرر شد ١٢ کشور در مسابقات آسیایی تهران در دو رشته ٣ نفره و 4 نفره حضور پیدا کنند.

در نهایت حلیم بن قادر ضمن تشکر از میزبانی ایران در پایان گفت: بسیار خوشحالم که در طی 20 سال با مسئولان ورزش ایران ارتباط خوبی دارم. امیدوارم که میزبانی ایران در بهترین شکل انجام شود و الگوی خوبی برای سایر کشورها شود.

وی تصریح کرد:خوشحالم می‌بینم مسئولان ورزش ایران و بخصوص سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی با جدیت خوبی به دنبال برگزاری مسابقات بین المللی در ایران هستند و امیدوارم در آینده نیز شاهد میزبانی‌های بیشتری در کشور اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آقای مدودف همچنان تهدیدهای بزرگ می‌کند؛ فاجعه جهانی در راهه؟
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • قضاوت داوران چهارمحالی در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا