Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین حیدری شهردار بندر بوشهر در نشست همکاری با دانشگاه خلیج فارس بیان کرد: این دانشگاه با وجود ظرفیتی متشکل از جوانان نخبه و مستعد می‌تواند کمک‌کار شهری در برنامه‌های ترسیم شده باشد.

او ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین شهر هوشمند بوشهر نیز می‌تواند نقش قابل توجهی ایفا کند و داشته‌های علمی خود را در اختیار مجموعه‌های شهرداری قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندر بوشهر افزود: در هر حوزه مدیریتی استفاده از ظرفیت علمی دانشگاهیان ابزاری مهم برای دستیابی به موفقیت است که شهرداری بندر بوشهر هم از این ظرفیت مهم دریغ نخواهد کرد.

حیدری عنوان کرد: نیروی انسانی یکی از ظرفیت‌های مهم و تاثیرگذار شهرداری بوشهر است که برای افزایش بهره‌وری آن‌ها استفاده از ظرفیت‌های علمی جامعه دانشگاهی تاثیرگذاری بالایی خواهد داشت.

او گفت: حوزه فناوری اطلاعات یکی از بخش‌های مهم و حساس در مدیریت شهری است که با هدف افزایش کارایی در این بخش باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.

بیشتر بخوانید

شهرداری بوشهر برای توسعه گردشگری برنامه ارائه دهد بودجه شهرداری بوشهر ۱۴۲ میلیارد تومان کسری دارد

شهردار بوشهر افزود: دانشگاه خلیج فارس تاکنون در طرح‌های مختلفی حضوری موفق داشته است و همکاری علمی با شهرداری نیز می‌تواند سرآغاز فصلی جدید از موفقیت‌های این دانشگاه باشد.

حیدری بیان کرد: مدیریت شهری در بوشهر برای پیشبرد برنامه خود از نظر نخبگان و شهروندان استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر بوشهر شهرداری بوشهر دانشگاه خلیج فارس دانشگاه خلیج فارس شهرداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر شهید بهشتی ـ چابهار

بندر شهید بهشتی به عنوان دومین بندر مهم چابهار در سال ۶۱ با توجه به شرایط خاص حاکم بر خلیج فارس (جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران) و با تاکید دولت بر لزوم داشتن بندر در خارج از تنگه هرمز و خلیج فارس شروع به احداث کرد. این بندر در زمان جنگ تحمیلی به دلیل واقع شدن در کرانه دریای عمان و دوری از مرکز بحران نقش مهمی در صادرات ایفا نموده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079982 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم