Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – جوسپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسلونا دست به افشاگری‌هایی در مورد دوران حضورش در این تیم زده و  البته از  یک پشیمانی بزرگ بابت آن دوران گفته است.

او  که به شکل ناخوشایندی از باشگاه کنار گذاشته شد و تبدیل شده بود به یک چهره منفور نزد طرفداران بارسلونا حالا اعتراف کرده که حسرت این را می‌خورد که ای کاش بعد از شکست تحقیرآمیز بارسلونا مقابل لیورپول در  آنفیلد دست به بازسازی تیم می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در یک گفت‌وگوی تلویزیونی گفته: «بررسی نکردن دقیق اوضاع بعد از شکست مقابل لیورپول کار اشتباهی بود. باید یک تغییر نسل در بازیکنان تیم به وجود می‌آوردم اما من به حرف بازیکنان گوش کردم و  این کارم غلط بود. ما در اوضاع بغرنج اقتصادی قرار داشتیم و همان زمان که پاندمی کرونا ما را شوکه کرد.» کوتینیو قرار بود اینیستا شود

بارتومئو سپس نگاهی به تعدادی از نقل و انتقالاتی که در دوران موفقیتش در انجام آن ناکام بود انداخت از جمله خریدن کیلیان امباپه برای بارسلونا: «بعضی از آن‌هایی که خریدیم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. بازیکنانی بودند که هزینه زیادی برداشتند اما کارایی نداشتند، این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. زمانی که این دو بازیکن (دمبله و کوتینیو) را خریدیم همه آن‌ها را مورد تمجید قرار می‌دادند و از توانایی‌های‌شان می‌گفتند. کوتینیو را آوردیم چون اینیستا داشت می‌رفت. او بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس بود. دمبله هم به عنوان جانشین نیمار آمد.» گریزمن

رئیس سابق بارسا در ادامه گفت: «در مورد گریزمن، مربیان خواستار جذب او شدند و یک سال روی خریدش اصرار کردند. آن‌ها معتقدند بودند که آوردن گریزمن به تیم خیلی حیاتی است چون لوئیس سوارس در آن فصل خیلی مصدوم شد. گریزمن یک مهاجم متفاوت بود، یک ستاره جهانی و یک بازیکن در خدمت تیم.» مسی با ریوالدو و فیگو فرق داشت

جدایی لیونل مسی از بارسلونا در تابستان امسال، اوضاع این تیم را بحرانی تر از قبل کرد اما این اتفاق نتیجه دوران مدیریت طولانی مدت بارتومئو بود. خود بارتمئو در این زمینه می‌گوید: «رفتن مسی یک مشکل بزرگ است. ما یه باشگاه خریدار هستیم نه فروشنده. من تابستان ۲۰۲۰ خیلی جنگیدم تا در نهایت او ماندنی شد و حالا که او می‌خواست بماند مجبور به ترک تیم شد. من بودم اجازه نمی‌دادم مسی به یک تیم رقیب لیگ قهرمانانی ما بود. مسی با نیمار، فیگو یا ریوالدو متفاوت است. مسلم است  که او بالاترین دستمزد را در فوتبال دنیا داشت آن هم با اختلاف. من با او  بر سر یک تمدید قرارداد ۲ ساله در جولای ۲۰۲۰ به توافق رسیدم اما یک دفعه همه چیز به هم ریخت. باید از مسی بپرسیم که دلیلش چه بود.» خبر بد

بارتومئو یک خبر بد هم برای هواداران بارسلونا داشت، یا دست کم خبری که بخش زیادی از هواداران بارسلونا دوست ندارند آن را بشنوند، اینکه او هنوز دست از سر بارسلونا بر نداشته است: «من باز هم برای انتخابات ثبت نام خواهم کرد. ۱۲ فصل را با باشگاه گذرانده ام، با خوان لاپورتا، با ساندرو راسل و بعد هم خودم به عنوان رئیس. به عنوان یک کاتالان، ارزشش را دارد که یک بار دیگر شانسم را امتحان کنم. اوضاع را کووید-۱۹ خراب کرد و از وقتی این بیماری آمد، همه چیز خراب شد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جوسپ ماریا بارتومئو بارسلونا بارسلونا جوسپ ماریا بارتومئو خبر ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان پس از صعود شاگردان نویدکیا به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی گفت: پیش از هر چیز خوشحالم که به خواست خدا تیم مس هواداران و مردم شریف رفسنجان را در دو ماه اخیر خوشحال کرده و از نظر فنی، حرفه‌ای و اخلاقی مایه افتخار این مردم، استان کرمان و شرکت مس است.

پورمحمدی در خصوص تغییرات نیم‌فصل و تحول مس عنوان کرد: به لطف خدا و حمایت شرکت مس ما در نیم‌فصل توانستیم تصمیمات درستی بگیریم که مهمترین آن انتخاب یک مربی با اخلاق محترم و توانمند به نام محرم نویدکیا بود. تصمیم و تغییری که به واقع مس را از وضعیت بحرانی گذشته نجات داد. امروز خوشحالیم که چنین تحول موفقی رقم خورده و محرم با خود آرامش را به مس آورده است. تیم ما جدای از عملکرد درخشانی که تمجید همه را به همراه داشته و نتایج بسیار خوب حالا الگوی ادب و اخلاق در فوتبال حرفه‌ای ایران است و این برای شرکت مس و باشگاه ما به مراتب از نتیجه اهمیت بیشتری دارد. مردم رفسنجان نویدکیا را به همین دلیل دوست دارند و به حضور این مربی با اخلاق در شهر افتخار می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان اضافه کرد: در هر مقطع و زمانی مخالفان و حاشیه‌سازان وجود دارند و تلاش می‌کنند دست به اقدامات تخریبی بزنند اما تیم ما فقط در زمین پاسخ می‌دهد. به خواست خدا، تلاش کادر فنی و زحمت بازیکنان همچنین حمایت هواداران سومین تیم برتر نیم‌فصل دوم هستیم ، با بهترین خط حمله و به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. این نتایج نشان می‌دهد مشکل ما بازیکنان نبودند و این نفرات حالا در آرامش و فضایی حرفه‌ای کیفیت واقعی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند.

پورمحمدی همچنین در خصوص مشکلات مالی باشگاه و برنامه مس در فصل آینده گفت: خوشبختانه نگاه مثبتی در شرکت مس همچنین در استان و شهر نسبت به تیم وجود دارد و بخشی از مشکلات رفع شده. به خواست خدا می‌خواهیم با حضور نویدکیا برای یک فصل موفق و آماده کردن تیمی قدرتمند آماده شویم . شاکله اصلی این تیم برای فصل آینده حفظ خواهد شد چرا که این نفرات توانایی حقیقی و شایستگی خودشان را به خوبی نشان دادند. امیدواریم با نظر محرم نویدکیا بتوانیم ضمن استمرار نتایج موفق در لیگ و صعود به مراحل بالاتر جام حذفی در فصل آینده نیز یکی از تیم‌های قدرتمند و شایسته بالای جدول باشیم.

دیگر خبرها

  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد