Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان زنجان از کسب رتبه نخست در ایجاد سازش در پرونده‌ها با اهتمام شورای حل اختلاف خبر داد و گفت: وظیفه داریم برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه را دقیق اجرا کنیم. خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان در چهارمین جلسه شورای مدیران دستگاه قضایی این استان گفت: در استان زنجان اهتمام جدی برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه وجود دارد که در همین راستا و با توجه به ارزیابی عملکرد حوزه‌ها، شورای حل اختلاف زنجان در بخش سازش پرونده‌ها رتبه نخست و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان نیز رتبه دوم در سال ۹۹ در سطح کشور را کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با همه توفیقات و اقدامات انجام شده در استان زنجان در برخی حوزه‌ها نیازمند همت بیشتر برای ارتقاء عملکرد‌ها هستیم، بیان کرد: وظیفه داریم برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضاییه را دقیق اجرا کنیم؛ بنابراین توجه قضات به موضوع عدم صدور قرار بازداشت‌های موقت غیر ضرور و صدور قرار‌های متناسب مورد تأکید است.   بیشتر بخوانید: صلح و سازش اختلافات طایفه‌ای در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان وی نظارت دقیق بر ضابطین را در همه حوزه‌های قضایی مورد تأکید قرار داد و افزود: توجه به این امر و نظارت مستمر مسئولان قضایی بر فرایند انجام وظایف ضابطین موجب اجرای عدالت و مانع تضییع حقوق مردم خواهد شد.

در این جلسه معاونان دادگستری، دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی به بیان مطالبی پیرامون موضوع جلسه پرداختند و در پایان از رستم خانی رئیس دادگستری شهرستان ابهر به لحاظ جدیت در انجام وظایف و عملکرد مثبت در اجرای برنامه‌ها تقدیر شد. همچنین از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری استان زنجان تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ برچسب ها: صلح و سازش دادگستری زنجان شورای حل اختلاف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش دادگستری زنجان شورای حل اختلاف دادگستری استان زنجان شورای حل اختلاف برنامه ها حوزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم محمدی بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت برنامه‌های دهه کرامت استان زنجان، از کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی به عنوان یکی از برنامه‌های مهم این دهه در زنجان خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده است تا ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان ایجاد شود.

وی با یادآوری اینکه مقرر شده است تا خادمان و پرچم متبرک حضرت معصومه (س) در روز ۲۱ اردیبهشت به زنجان برسند، افزود: قرار است خادمان به مدت سه روز در زنجان حضور داشته باشند.

این مسؤول در خصوص برنامه‌های خادمان حرم حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: این خادمان قرار است طی مدت سه روز برنامه‌های خود را در زندان‌های زنجان، ابهر و خدابنده به اجرا بگذارند.

محمدی در رابطه با برنامه‌های خادمان حرم امام رضا (ع) نیز یادآور شد: این خادمان نیز برنامه‌های خود را به مدت یک هفته با عنوان «زیر سایه خورشید» در سطح استان به خصوص شهرستان‌های خرمدره، سلطانیه و طارم به اجرا بگذارند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ایجاد چایخانه آستان قدس رضوی یکی از برنامه‌های مهم در سطح کشور است، خاطرنشان کرد: در همین راستا مقرر شده است تا ۸۸۸ چایخانه در سطح کشور ایجاد شود که سهم استان زنجان از چایخانه‌های آستان قدس رضوی ۲۱ چایخانه خواهد بود.

غلامرضا نظری، مدیر روابط‌عمومی شهرداری زنجان نیز در ادامه این نشست خبری یکی از رویکردهای اصلی برنامه‌های دهه کرامت را افزایش نشاط اجتماعی عنوان کرد و گفت: برای اینکه بتوان این برنامه‌ها را به بهترین شکل ممکن به اجرا گذاشت، باید از ظرفیت مردمی در اجرای برنامه‌ها استفاده کنیم.

کد خبر 6097478

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان