Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرهنگ  محمود سعادتی  فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت : در پی وقوع سرقت‌های تلفن همراه در زاهدان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان، به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی زاهدان با انجام کار اطلاعاتی، بررسی اظهارات مالباختگان و گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس توانستند ۲ سارق حرفه‌ای و مسلح را که در زمینه سرقت موبایل با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ فعالیت مجرمانه داشتند شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ سعادتی اظهار داشت: پلیس زاهدان پس از کنترل نامحسوس و تحقیقات میدانی، این سارقان را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس و هماهنگی با مقام قضائی، آن‌ها را در یک عملیات ضربتی دستگیر و خودروی مذکور را که پلاکش نیز جعلی بود توقیف کرد.

وی  بیان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، تعداد ۹ دستگاه تلفن همراه، یک قبضه سلاح وینچستر و تعدادی فشنگ مربوط کشف شد.
وی ابراز داشت: سارقان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ناچار به چندین فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

سرهنگ سعادتی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، افزود: تحقیقات پلیس برای کشف سایر جرائم احتمالی و شناسایی سایر همدستان و مالباختگان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان از عموم شهروندان عزیز خواست، ضمن توجه به توصیه‌های پلیس، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعاً بامرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند و موضوع را به خدمتگزاران خود درنیروی انتظامی اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان

 سرهنگ دوم  حسن طیبی نژاد  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان مهرستان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی و با اقدامات تخصصی، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و با هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند؛ که در نهایت متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به ۷ فقره سرقت اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید