Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، یک هکر بخشی از وب‌سایت دونالد ترامپ را با پیامی از رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه جایگزین کرد. در این بخش آدرس سخنرانی اردوغان در یوتیوب گذاشته شده که در آن از قرآن نقل می‌کند. 

سخنگوی رئیس‌جمهور پیشین آمریکا هنوز در این مورد اظهار نظر نکرده است. اما گزارش‌ها حاکی از آن است که چنین اقدامی یک هک حرفه‌ای و بسیار پیشرفته به‌شمار نمی‌رود و این هکر لزوما به اطلاعات حساس کامپیوترها دسترسی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وب‌سایت دونالد ترامپ پیش از این نیز هک شده بود اما به سرعت از دست هکرها خارج شد و فعالیت عادی خود را از سر گرفت. 

حساب‌های کاربری دونالد ترامپ در توییتر، اینستاگرام و فیس بوک پس از حمله گروهی به کنگره آمریکا در ماه ژانویه تعلیق شد و رئیس‌جمهور پیشین آمریکا می‌کوشد از طریق وب‌سایت خود با مخاطبانش در ارتباط باشد. 

به گزارش سی‌ان‌ان، این هکر که خود را Rootayyildiz می‌نامد در بخشی از وب‌سایت دونالد ترامپ پیامی به زبان ترکی با محتوای از یاد بردن خدا قرار داده است. 

همین هکر در ماه نوامبر مسئولیت هک وب‌سایت جو بایدن را بر عهده گرفته بود. 

گزارش از طبقه‌بندی خارج شده شورای اطلاعات ملی آمریکا در ماه مارس تایید کرد که این هکر یک روز تمام وب‌سایت جو بایدن را هک کرده بود. 

سیاستمداران در سال‌های اخیر یکی از اهداف اصلی هکرها بوده‌اند. حساب‌های کاربری اوباما، بایدن و بیل‌گیتس در توییتر از جمله حساب‌هایی بود که در سال ۲۰۲۰ هک شد.

کد خبر 632887 برچسب‌ها ترکیه - رجب طیب اردوغان اینترنت - هکر دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ترکیه رجب طیب اردوغان اینترنت هکر دونالد ترامپ دونالد ترامپ وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟

ویدئویی از بایدن در حال انتشار است که نشان از تکاپوی آمریکا برای از سرگیری مذاکرات با ایران دارد. در این ویدئو بایدن به لزوم توافق با ایران و پیشگیری از ایجاد فرصت برای ترامپ سخن می‌گوید. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم لو رفته از بایدن درباره احتمال توافق با ایران؛ پای ترامپ وسط است؟
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها