Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:06:10 GMT

فرماندار: سلسله از مناطق قهرمان پرور لرستان است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۰۵۲۷

فرماندار: سلسله از مناطق قهرمان پرور لرستان است

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا مرتضی مهدوی کیا در آیین تجلیل از سجاد محمدیان نایب قهرمان مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو افزود: کار بزرگ این قهرمانان نشان داد محدودیت های ناشی از تحریم ظالمانه با تلاش و پشتکار قابل برطرف شدن هستند.

وی اظهار داشت: همچنین نایب قهرمانی این ورزشکار معلول الشتری نشان داد که محدودیت جسمی مانع رسیدن به اهداف بزرگ نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به قهرمان پرور بودن سلسله در رشته های مختلف ورزشی همچون هندبال و والیبال افزود: قهرمانان و نخبگان ورزشی بسیاری در این شهرستان تربیت شده اند و باتوجه به اینکه استعداد ادامه این روند در وجود دارد باید زیرساخت های مورد نیاز در حد ممکن فراهم شود.

مهدوی کیا با تاکید بر ضرورت افزایش سرانه ورزشی در سلسله گفت: ورزشکاران با قهرمانی خود در میادین مختلف ورزشی به جامعه قدرت و غرور می بخشند و محمدیان نیز با کار بزرگ و افتخارآفرینی خود باعث غرور ملی ۸۰ میلیون ایرانی شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان نیز در این آیین با اشاره به اینکه ۵۳ هزار معلول تحت پوشش این سازمان قرار دارند اظهار داشت: از این تعداد حدود ۳۰ هزار نفر مستمری بگیر و ۲ هزار و ۱۰۰ نفر آنها تحت پوشش بهزیستی الشتر هستند.

در این آیین از سجاد محمدیان نایب قهرمان الشتری مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته پرتاب وزنه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

برچسب‌ها لرستان پارالمپیک توکیو سلسله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لرستان پارالمپیک توکیو سلسله لرستان پارالمپیک توکیو سلسله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است