Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:44:15 GMT

دستگیری موبایل قاپ در یزد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۰۶۸۸

دستگیری موبایل قاپ در یزد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سردار بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با گزارش چند فقره موبایل قاپی به وسیله یک جوان در استان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

اوافزود: ماموران پلیس با بررسی اظهار‌های مال باختگان و اقدامات اطلاعاتی، سرنخ‌هایی از متهم به دست آوردند و با هماهنگی مقام قضائی سارق را هنگامی که قصد خروج از منزل در شهر میبد را داشت دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرداربهدانی فرد گفت: متهم که در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه سرقت بود در مواجه با مستندات و ادله پلیس به ۲۹ فقره موبایل قاپی از شهروندان در استان یزد اعتراف کرد.

او اظهار داشت: سارق تحویل مراجع قضائی شد و اگر سارقان با توسل به زور قصد سرقت تلفن همراه یا کیف دستی افراد را داشتند مقاومت نکنند و مشخصات ظاهری سارقان و وسایل نقلیه آن‌ها را به خاطر بسپارند و به پلیس اعلام کنند.

بهدانی فرد گفت: افراد هنگام صحبت کردن با تلفن همراه در کوچه و خیابان، تلفن خود را در دست بگیرند که خارج کردن و قاپیدن آن به سادگی اتفاق نیافتد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان سارقان حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا یعقوبی، بیان اینکه به درخواست پلیس فتای شهرستان زرند در خصوص انتشار محتوای مجرمانه و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی، دستور مسدود سازی پنچ صفحه مجازی صادر و گردانندگان آنها تحت تعقیب کیفری قرار گرفته‌اند گفت: ایجاد بستری امن و سالم در فضای مجازی از اولویت‌های دستگاه قضائی است.

وی با اشاره به اینکه رصد و پایش فضای مجازی به طور مستمر از طریق پلیس امنیت اخلاقی شهرستان و دیگر نهادهای امنیتی انجام می‌شود افزود: با دریافت گزارش فعالیت غیر اخلاقی پنج صفحه که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به ترویج رفتارهای خلاف اخلاق و عفت عمومی در بین جوانان می‌کردند، بلافاصله صاحبان این صفحات برای پاسخگویی به دادسرای زرند احضار شدند.

وی تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضائی و احضار متهمین، ضمن تفهیم اتهام، قرار تأمین متناسب برای متهمین صادر و با صدور قرار نظارت قضائی، از فعالیت این صفحات با لحاظ مقررات قانونی جلوگیری به عمل آمده تا روند رسیدگی قانونی به جرایم ارتکابی ادامه یابد.

کد خبر 6088351

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند