Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در سیستان‌ و بلوچستان گفت: پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب از این جهت که از جانب رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده حائز اهمیت است زیرا ایشان با آگاهی کامل از مشکلات کشور همانند طبیبی برای رفع آن‌ها نسخه می‌پیچند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار دبیر کمیته آموزش و پرورش قرارگاه فرهنگی و دبیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: پرداختن به بیانیه گام دوم انقلاب از این جهت که از جانب رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده حائز اهمیت است زیرا ایشان با آگاهی کامل از مشکلات کشور همانند طبیبی برای رفع آن‌ها نسخه می‌پیچند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان سیستان‌ و بلوچستان  با اشاره به لزوم تلاش برای توجه و اهتمام ویژه مردم به بیانیه گام دوم و عمل به آن، افزود: در همین راستا فعالیت در فضای مجازی را همزمان با فضای حقیقی در نظر داشته باشید.

وی خواستار نگاه فراگیر در ترویج بیانیه بین همه اقشار مختلف جامعه شد و ادامه داد: همه اقشار باید مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی قرار گرفته و طبق بیان رهبر معظم انقلاب باید به دنبال جذب حداکثری باشیم.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: تبیین گام دوم انقلاب باید کاملا دقیق و بی‌طرفانه باشد و نقدها هم منصفانه از این جهت که ما در 40 سال اول انقلاب موفقیت‌ها و پیروزی‌های زیادی داشتیم اما در برخی عرصه‌ها از جمله عدالت، معیشت و اقتصاد چندان توفیق نداشتیم.

«زاهدان» به عنوان پایتخت وحدت اسلامی در ایران شناخته می‌شودامام جمعه زاهدان: تعامل بین پیروان مذاهب مختلف گسترش پیدا کرده استامام جمعه زاهدان: خودسازی و جامعه‌سازی راه بازگشت نعمت امامت و فرج حضرت ولیعصر(عج) است

امام جمعه زاهدان بیان کرد: استفاده از شخصیت‌های کشوری و شناسایی افراد توانمند برای استفاده از آنها در جایگاه استاد می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته و به پربار شدن کار کمک کند و باید در این مسیر به دنبال کسانی باشید که حرف‌هایشان عالمانه و معتدل باشد زیرا مردم از شعار خسته شدند و این موضوع باعث از دست دادن مخاطب خواهد شد.

وی گفت: توجه به ابعاد مختلف بیانیه مهم است  و هفت محور کار باید به تدریج و بند به بند محور سلسله مباحث باشد و برای این کار ممکن بوده نیازمند تخصص خاص در هر رشته باشید. فعالیت‌های شما می‌تواند به عنوان یک هسته پیشتاز و در فضای مجازی پیشرو باشد و به عنوان الگویی در سطح کشور مطرح شود و باید به دیگر استان‌های کشور هم برای شروع این فعالیت‌ها کمک و آن‌ها را رقیب خود ندانید و به نحوی برنامه‌ریزی کنید که تقسیم کار صورت گیرد و هر استان به یکی از بخش‌های بیانیه بپردازید.

انتهای پیام/392/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس بیانیه گام دوم انقلاب جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: لحظه به لحظه زندگی خود در محضر حق هستیم و تمام رفتار ما را می‌بینید و روزی در دادگاه الهی با ما برخورد خواهد شد.

روی اضافه کرد: هر چقدر از زمان عملیات وعده صادق می‌گذرد آثار و نتایج این عملیات را شاهد هستیم و هر چقدر بگذرد صدای شکستن صهیونیست‌ها و دشمنان بیشتر شنیده می‌شود.

امام جمعه آب‌پخش بیان کرد: اینکه چه تعداد موشک فرستاده شد و چه مقدار اثبات کرد و نکرد مهم نیست؛ تلاش دشمن این است که افکار به این سمت ببرد، اصل این است که با این عملیات غرور آفرین وعده صادق، قدرت و اراده و نیروهای مسلح ما به اثبات رسیده است.

رضایی افزود: این قدرت و شجاعت در دل ملت‌ها جوانه زد، هیمنه صهیونیست شکسته شد و قوت قلب مسلمان شده است؛ این مهم است و وظیفه‌ای که داریم نشر این پیام‌ها در جامعه امروز است و هر چقدر جلوتر برویم عظمت و اثر مثبت این عملیات بارز تر شود.

وی افزود: یکشنبه روز شورا است و از همه نمایندگان مردم تقدیر و تشکر می‌کنم، شورها، این نیروها که می‌توانند عرض اندام کنند یکی از برکات انقلاب اسلامی در تأیید سرنوشت خود و به اوج رساندن این برکات انقلاب اسلامی هستند و نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد.

امام جمعه آب‌پخش ضمن گرامیداشت روز خلیج فارس تصریح کرد: این خلیج تا ابد فارس خواهد ماند و تمامیت حفاظت از این مرزهای این کشور در مقابل دشمنان در این ۴۶ سال این یکی از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

رضایی اظهار داشت: به همت شما مردم و بیداری مردم و بودن در صحنه در هشت سال دفاع مقدس که همه پشت عراق بودند این ملت با افتخار می‌گوید یک وجب از این خاک به دست دشمن نیفتاد.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر خاطرنشان کرد: اگر به دنبال تولید با کیفیت و جهش تولید و پیشرفت اقتصاد کشور هستیم باید تکیه کنیم به این کارگران پرتلاش و کارآمد؛ مسؤولان هم باید به دنبال رفع بیکاری و رفع معیشتی مردم باشند و خوب خدمت کنند و به این قشر زحمت کش کارگران است.

رضایی با گلایه از گرانی‌های افسار گسیخته افزود: مردم نسبت به برنامه دولت و کالا برگ گلایه دارند و این گلایه به تیم اقتصادی دولت داریم و باید به گلایه‌های مردم توجه کنید.

کد خبر 6089025

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • مشکلات کارگران از سر راهشان برداشته شود
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد