Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:40:48 GMT

مشکل مسکن و اشتغال نابینایان کوهبنان رفع شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۰۹۳۲

مشکل مسکن و اشتغال نابینایان کوهبنان رفع شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، محمد قصری در دیدار با جمعی از نابینایان شهرستان کوهبنان و خادم یاران حرم مطهر رضوی با تبریک روز عصای سفید با اشاره به اهمیت و اثر بخشی حضور افراد دارای معلولیت به ویژه نابینایان در جامعه گفت: رفع مشکلات اساسی نابینایان از جمله مسکن، اشتغال و مناسب سازی اماکن عمومی همواره باید مورد توجه همگان خصوصاً مسئولان درجایگاه های مختلف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی از روشندلان شهرستان کوهبنان استعدادهای ویژه ای دارند که باید شناسایی و با دقت و توجه ویژه شکوفا شوند تا بتوان با پرورش صحیح این استعدادهای برتر و بعضاً کم نظیر از این سرمایه‌ها در برنامه‌های اجتماعی فرهنگی و هنری و حتی مدیریتی استفاده شایسته و مناسب شود.

محمد رضا توکلی مدیر کانون خادمیاران رضوی کوهبنان نیز هدف از دیدار با نابینایان شهرستان را ترغیب و تشویق آنان به مشارکت بیشتر در برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی و دوری از انزوا و گوشه گیری توسط این افراد خواند.

گفتنی است این مراسم با پرچم گردانی، قرائت صلوات خاصه، اهدای نمک و نبات متبرک، اهدای سبد کالا و مداحی دلنشین یکی از نابینایان همراه بود.

کد خبر 5331131

منبع: مهر

کلیدواژه: بهزیستی کرمان نابینایان کوهبنان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه هفته وحدت گرگان کرمانشاه شیوع کرونا شیراز ایلام عکس استانها زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی گفت: اولین دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی استان  با محوریت جوانی جمعیت در اراک برگزار شد.

بخشی افزود: در این دوره آموزشی که با محوریت کانون خدمت رضوی و تربیت تسهیل گران جوانی جمعیت برگزار شد، ۱۵۰ نفر از خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان‌های استان حضور داشتند و آموزش‌های را فرا گرفتند.
او گفت: این عزیران بعنوان کنشگران فعال اجتماعی بتوانند در کنار تدابیرقانونی به فرهنگ سازی در فضای عمومی در بحث جمعیت، جوانی جمعیت و افزایش سرانه جمعیت قدم‌هایی بردارند.

 

دیگر خبرها

  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • یادواره شهدای کارگری استان همدان در فولاد ویان
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی