Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدرضا هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: دوره پنجم شورای اسلامی شهر سمنان نیز مصوبه‌ای برای آزادسازی این کاروانسرا داشت که اکنون در کمیته تطبیق فرمانداری سمنان با ایرادات جزئی مواجه شد و اختلاف نظر اندکی نیز بین اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی تربیتی استان با شهردای سمنان وجود دارد که حل آن در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، کاروانسرای شاه‌عباسی واقع در میدان سعدی در مرکز شهر سمنان در گذشته یکی از املاک سازمان زندان‌های کشور بود و به عنوان زندان سمنان استفاده می‌شد؛ آزادسازی آن از مطالبات ویژه مردم سمنان به شمار می رفت. اکنون زندان سمنان به خارج از شهر منتقل شده و در دومین روز از بهمن ۹۹، آیت الله رئیسی، رئیس وقت قوه قضاییه در سفر به استان سمنان حکم آزادی این کاروانسرا و واگذاری بهره‌برداری آن به شهرداری سمنان را صادر کرد.

۲ روز پس از این سفر، شهرداری سمنان با همفکری کارشناسان میراث فرهنگی اقدامات اولیه تخریب الحاقات و نمایان کردن کاروانسرا از بیرونِ دیوارهای بلند زندان را آغاز کرد و فراهم شدن امکان بازدید مردم از این بنا در عید نوروز وعده داده شد؛ اما به دلیل حاصل نشدن توافق بر سر تخلیه شدن کامل این کاروانسرا توسط اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامین و تربیتی و دادگاه انقلاب مرکز استان، این کاروانسرا همچنان در بند است.

دستور آیت الله رئیسی درباره این بنای تاریخی را که به عنوان یکی از محورهای گذر فرهنگی در مرکز شهر سمنان تعریف شده است اینجا و گزارش ایرنا استان سمنان درباره روند آزادسازی و مشکلات آن را اینجا بخوانید و گزارش تصویری این رسانه از کاروانسرای تاریخی شهر را اینجا ببینید.

استاندار سمنان در ادامه این گفت و گو با تاکید بر حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی این استان گفت: در حمایت از واحدهای صنعتی، اولویت در ابتدا با حفظ وضعیت کنونی و سپس ارتقای ظرفیت تولید، برگرداندن واحدهای راکد به تولید و جذب سرمایه‌گذار است.

هاشمی در خصوص تشویق واحدهای صنعتی به حمایت مالی از فعالیت‌های ورزشی و هنری استان سمنان گفت: واحدهای صنعتی قطعا خودشان در حد توان از این فعالیت‌ها حمایت می‌کنند و تلاش ما نیز بر حمایت از این فعالیت‌ها است.

استاندار سمنان با تاکید بر بازدید از همه طرح‌های این استان از جمله محورهایی مانند جاده نظامی سمنان بیان کرد: به دلیل اینکه در حال حاضر اولویت دولت بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است، بازدید از واحدهای صنعتی در راس برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفت، اما به زودی تمامی حوزه‌ها مورد بازدید و بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها واحد تولیدی سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها سمنان شورای اسلامی شهر سمنان سیدمحمدرضا هاشمی کاروانسرای شاه عباسی استانداری سمنان پروندهٔ خبری گردشگری و میراث فرهنگی استان سمنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واحد تولیدی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سمنان واحد تولیدی سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سمنان شورای اسلامی شهر سمنان سیدمحمدرضا هاشمی کاروانسرای شاه عباسی استانداری سمنان واحدهای صنعتی استان سمنان شهر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، همزمان با سفر استانی رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، دادستان کل کشور به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضائی در شهرستان میناب حضور پیدا کرد.

دادستان کل کشور در شهرستان میناب ابتدا با ادای احترام به مقام شامخ شهدا به گلزار شهدای میناب رفت و سپس از شعب دادگستری میناب بازدید و نیز از اداره ثبت اسناد، پارکینگ خودروهای توقیفی آنامیس، اداره زندان، مرکز مانیتورینگ شهرداری بازدید کرد و با پرسنل دادگستری میناب به گفت‌وگو نشست.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدیدها گفت: مواردی که در این بازدیدها مورد تاکید و پیگیری قرار گرفته، بحث تعیین تکلیف خودروهای توقیفی است.

وی گفت: هیأتی در دادستانی کل کشور به منظور پیگیری و تعیین تکلیف سریع‌تر خودرو و کالاهای توقیفی و کالاهای اموال تملیکی تشکیل شده است.

همچنین دادستان کل کشور از کشفیات و دستاوردهای نیروی انتظامی هرمزگان بازدید و از اقدامات نیروی انتظامی این استان در مبارزه با کالای قاچاق قدردانی کرد.

دادستان کل کشور با اشاره به سامانه پایش تصویری در نیروی انتظامی، استفاده از این سامانه را برای مشاهده محل دقیق وقوع جرم و کاهش تصادفات مؤثر دانست.

کد خبر 6095247

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • تقلب ناشیانه BBC از CNN در ماجرای فوت نیکا شاکرمی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس