Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:50:22 GMT

زیرساخت‌های محلات تنگک بوشهر تقویت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۰۶۳

زیرساخت‌های محلات تنگک بوشهر تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پورکبگانی صبح سه‌شنبه در نشست پاسخگویی ماهانه شورای شهر بوشهر اظهار داشت: برای ساختن شهری خوب انتظار داریم شهروندان در کنار مدیریت شهری باشند و بتوانیم در دوره ششم شورا اقدامات خوبی در شهر رقم بزنیم.

وی توسعه ارتباط بین مردم و مسئولان را ضروری دانست و اضافه کرد: متأسفانه ارتباط بین مدیریت شهری و مساجد قطع بوده و شاهد رقم خوردن اتفاقاتی بودیم که شهر ضرر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه محلات تنگک به دلیل شرایط خاص خود از امکانات کمتری بهره برده‌اند تاکید کرد: از این روز تلاش ما این است در مدت سه سال بتوانیم تحولات جدی در این سه محل ایجاد کنیم.

وی افزود: در بودجه سال جاری شهرداری مبلغ ۱۴ میلیارد تومان برای محلات تنگک اختصاص داده شده که مهمترین آن کف سازی و پیاده رو تنگک اول، حصاری کشی نوزده و نیم هکتار فضای سبز جنوب ورزشگاه شهید مهدوی است.

پورکبگانی ادامه داد: کانال دفع آب‌های سطحی ورودی تنگک دوم، کانال دفع آب‌های سطحی جاده نیروگاه گذر مریم، نقاشی گرافیکی دیوار اتوبوسرانی ورودی جاده نیروگاه، آسفالت چهار گذر اصلی دلیران، کانال درپوش بتنی کانال بتن مسلح کانال معاینه فنی از دیگر طرح‌ها است.

وی افزود: اجرای کانال جاده نیروگاه از تنگک اول تا تنگک سوم، آسفالت معابر تنگک ها و آسفالت گذر دسترسی به وادی الرحمه و در کنار آن گذر تنگک به سرتل که فاز دوم آن آغاز شده و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار آن است از پروژه‌های شاخصی است که در این منطقه اجرایی می‌شود.

کد خبر 5331141

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شورای شهر بوشهر ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه هفته وحدت گرگان کرمانشاه شیوع کرونا شیراز ایلام عکس استانها زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنت بیل گردانی نیم ور محلات

دیگر خبرها

  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • هدف گذاری برای تقویت مناسبات ترانزیت جاده ای بین ایران و ازبکستان
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • سنت بیل گردانی نیم ور محلات
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰