Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیهان گلستانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پیش از این اعلام کرده ایم  در صورتی که مدرکی مبنی بر مالکیت باشگاه گل ریحان به دست ما برسد در کمترین زمان مشکلات این باشگاه را  حل و فصل می کنیم.
وی اضافه کرد: این در حالی است که تا به امروز هیچ مدرکی به اداره ورزش و جوانان استان البرز ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گل ریحان البرز نماینده این استان در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور است،این تیم در گزارشی که پیش از این به صورت کامل به آن پرداخته شده با دوگانگی مدیریتی مواجه شده است.
معاون ورزش وجوانان در بخش دیگری از سخنان خود به نامه فدراسیون بدمینتون مبنی بر برگرداندن رییس قبلی هیات البرز تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات اشاره کرد و افزود: در این نامه عنوان شده که به دلیل مقبولیت، زحمات و با توجه به اینکه لیگ برتر بدمینتون در حال برگزاری است، میثم پور کریمان رییس سابق هیات که پنجشنبه گذشته به دلیل پایان یافتن دوران چهار ساله جای خود را به سرپرست جدید داده تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی تصدی دوباره این پست را برعهده گیرد.
گلستانی ادامه داد:این نامه به اداره ورزش و جوانان استان رسیده و در حال بررسی است.

برچسب‌ها فدراسیون بدمینتون مجمع انتخاباتی گل ریحان البرز استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بدمینتون مجمع انتخاباتی گل ریحان البرز فدراسیون بدمینتون مجمع انتخاباتی گل ریحان البرز استان البرز گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولت به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.   اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.     روزنامه ایران نوشت:   اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.   در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.   این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است
  • صفر تا صد آرایشگری مردانه را در کمترین زمان ممکن یاد بگیرید /درآمد و مزیت
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی در کراچی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • ماجرای دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی پاکستان + عکس
  • بررسی ادعاها درباره مدرک دکترای افتخاری رئیسی