Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@22:30:34 GMT

۴۰ درصد قطعات خودرو تارا ساخت داخل است

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۱۹۶

۴۰ درصد قطعات خودرو تارا ساخت داخل است

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پنجمین میز ساخت داخل قطعات خودرو ، گفت: تا به امروز اتفاقات مختلفی در صنعت خودرو رخ داده است؛ در بحث ساخت داخل همت بلند داشته ایم اما همت بلندتر دست قطعه سازان است.

این مقام مسئول گفت: در حوزه ساخت داخل مصوبه ای داریم که در آن‌ اقدامات لازم را انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاتی که ساخت داخل ندارند را دستورالعمل داریم‌ برای داخلی سازی آنها که نیاز به حمایت دارد.

مدیرعامل ایران‌ خودرو گفت: چرا امکاناتی فراهم‌ نمی شود که در اقتصاد به مشکل بر بخوریم. وضعیت قطعات ساخت داخلی ایران خودرو ۱۴۹ پروژه تعریف شده که در آن ۸۷ قطعه به سرانجام رسیده است؛ در بحث کاهش ارزبری اکنون حدود ۶۰ درصد اجرایی شده است اما از بحث ریالی ۳۵ درصد محقق شده است.

مقیمی گفت: پیشنهاد صنعت خودرو در کاهش آلایندگی، افزایش ایمنی، افزایش زیبایی است که تمام آنها به سبک شدن خودرو بر میگردد که باید از ورق هایی استفاده کنم که مقاومت بیشتری داشته باشد. نیاز آینده به خودرو مورد نظر و صادرات آن نیاز است متناسب بسیاری از نقشه راه ها حرکت کنیم.

او گفت: حتما باید نقشه راه ساخت داخل پیش گرفته شود. اکنون میزان وابستگی به خارج کشور کاسته شده است، امروز۴۰ درصد قطعات خودرو تارا ساخت داخل است و مابقی از خارج کشور وارد می‌شود.  از انتظارات ما این‌ است که در بحث مربوط این حوزه نقش آفرینی را باید به عهده گرفت تا متناسب سازی انجام شود.

مقیمی گفت: صنایع الکترونیک اکنون‌ در جهان به شدت در حال رشد است؛ در حوزه بدنه و مکانیزم ها، ضرورت دارد به جدیت بیشتری کار پیش رود. در حوزه قطعاتی که تولید انبوه شده، تعدادی از آنها بالای ۵۰ درصد پیش رفت دارد. تعدادی هم هنوز به تولید نرسیده است و وقتی بررسی می کنیم چرا به سرعت پیش نمی رود، بخش مهم تر این است که سهم آورده این است خودروساز نمی تواند تامین کند.

این مقام مسئول گفت: این اتفاقات منجر به افزایش ظرفیت نشده است و به عمده سرمایه گذاری نرسیده است، چون زیر ساخت فراهم نشده است.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو بازار خودرو ساخت داخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تین نیوز

خودرو نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که با محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است و همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. کیفیت بالا، طراحی عالی و مشخصات فنی برجسته این خودرو باعث شده تا از زمان ورود به کشور، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخلی تبدیل شود.

با اینکه خودرو ماکسیما از استهلاک پایینی برخوردار است اما مانند هر خودرو دیگری نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیدا کردن لوازم ماکسیما و قطعات یدکی ماکسیما در بازار به چالش جدی تبدیل شده است.

فروشگاه نیسان کالا که تخصص در واردات قطعات یدکی نیسان از کمپانی اصلی دارد در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماکسیما از اصلی ترین فعالان بازار خودرو می باشد.

قیمت لوازم ماکسیما

لوازم یدکی اصلی نیسان ماکسیما و با کیفیت برای خودروی ماکسیما شما را در هر نقطه از ایران تحویل میدهیم. قیمت لوازم ماکسیما به عواملی مانند شرکت سازنده و کیفیت قطعه یدکی ماکسیما بستگی دارد. در هنگام خرید باید به اطمینان از اصلی بودن قطعه یدکی توجه کافی داشته باشید. فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا به عنوان یکی از واردکننده ها و فروشگاه های لوازم یدکی نیسان، اصلیت و کیفیت لوازم یدکی نیسان ماکسیما را تأیید می کند.

لیست قیمت لوازم یدکی ماکسیما در رده متوسط قرار دارد و به راحتی در دسترس می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیسان کالا، لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق را تهیه کنید. البته، با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو، کمتر احتیاج به خرید قطعات آن وجود دارد. همین مسئله، نشان از دوام فنی بالا و کیفیت بالای قطعات است، که باعث شده تا ماکسیما، با گذشت چندین سال از عمر خود، همچنان بازار خوبی داشته باشد.

 

مشخصات شرکت نیسان کالا – وارد کننده و فروش قطعات ماکسیما
فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا
تخصص واردات و فروش لوازم و قطعات یدکی نیسان
محدوده فعالیت  سراسر ایران - فوری در تهران
زمان فعالیت ساعات اداری
آدرس اینترنتی https:// nissankala.com/

 

لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق

برای خرید لوازم یدکی ماکسیما و قطعات اصلی ماکسیما از فروشگاه نیسان کالا در چراغ برق، کلمات "لوازم یدکی ماکسیما" و "لوازم نیسان ماکسیما" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو ما را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو +جدول
  • لوازم یدکی رنو
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟