Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی با انتقاد از ساخته نشدن 4 گرمخانه در 4 پهنه پایتخت گفت: با وجود اینکه هر سال بودجه هم تخصیص یافته است اما اثری از این گرمخانه ها وجود ندارد.

به گزارش برنا؛ سید احمد علوی، عضو شورای ششم شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه هفدهم شورای شهر تهران گفت: فصل سرما در پیش است و طبق پیش بینی ها هوای امسال سردتر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین لازم است با توجه به مسءولیتی که بر دوش داریم از همین امروز به فکر آماده سازی گرمخانه های پایتخت باشیم.

او با اشاره به بازدید خود از گرمخانه خاوران افزود: نکاتی را هنگام بازدید مطرح کردم که تقاضا می کنم هرچه سریع تر برطرف شود. نباید اجازه دهیم کارها روی هم تلنبار شوند تا فشار به مدیریت شهری وارد شود.

این عضو شورای شهر تهران یادآور شد: سالهاست که مصوبه ساخت 4 گرم خانه در 4 پهنه تهران را در شورای شهر داشتیم و هر سال هم بودجه برای آنها تعیین شده اما اتفاقی نیفتاده است.

او ابراز امیدواری کرد ساخت یکی دو مورد از این گرمخانه ها با درایت شهردار و همینطور علاقه شخصی وی به مسائل اجتماعی در سال جاری ساخته و آماده شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهر تهران شورای شهر تهران سرما پایتخت شورای شهر بودجه سرما گرمخانه شورا شهر گرمخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ابوطالبی افزود: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آنها راه‌بند نصب شده است.
وی گفت: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

دیگر خبرها

  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل
  • ۱۸ اردیبهشت؛ آخرین مهلت آماده‌سازی پنل مجازی‌ نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب
  • تمرینات فشرده آماده سازی ماریو بالوتلی در ترکیه / فیلم
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان