Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@18:41:17 GMT

پشت پرده لغو بازی‌های لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۴۶۷

پشت پرده لغو بازی‌های لیگ برتر بسکتبال

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: ما با تایید پزشک مورد اعتماد فدراسیون بازی‌ها را بخاطر کرونا لغو کردیم اما متاسفانه برخی‌ها به دنبال حاشیه هستند. به گزارش ایسنا، پس از لغو دیدار تیم‌های خانه بسکتبال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان از هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان، شائبه‌هایی توسط مسئولان تیم ذوب‌آهن مبنی بر لغو این دیدار به دلیل نرسیدن بازیکنان خارجی تیم خوزستان مطرح شد که این موضوع توسط فدراسیون بسکتبال تکذیب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع از آنجا شروع شد که مسئولان تیم خانه بسکتبال خوزستان اعلام کردند با وجود واکسیناسیون عمومی، بیش از ۷ بازیکن این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و طبق قانون مسابقات، نمی‌توانند دیدار با تیم ذوب‌آهن شرکت کنند که این موضوع با اعتراض غیر رسمی مسئولان تیم اصفهانی همراه شد.

البته بعد از لغو دیدار مذکور، بازی تیم خانه بسکتبال خوزستان با کاله هم که قرار بود امروز (سه‌شنبه) ۲۷ مهر برگزار شود لغو شد.

فرهاد زحمتکش مسئول کمیته مسابقات فدراسیون در این مورد اظهار کرد: دلیل لغو این دیدار همانند بازی گذشته مثبت بودن تست بازیکنان تیم خوزستان بود و هیچ دلیل دیگری ندارد. 

او در مورد شائبه‌های ایجاد شده نیز توضیح داد: متاسفانه یکسری افراد به دنبال حاشیه سازی هستند. ما با تایید پزشک مورد اعتماد فدراسیون تصمیمات را اتخاذ می‌کنیم و هیچ دلیلی برای کار غیر حرفه‌ای نیست. مثبت بودن تست بازیکنان خوزستان به تایید پزشک فدراسیون رسیده است.

زحمتکش در پاسخ به این سوال که با این اوصاف لغو شدن بازی‌ها به دلیل نرسیدن بازیکنان خارجی تیم خوزستان را تکذیب می‌کند؟ اظهار کرد: قطعا مخالف این موضوع هستم. ما با تایید پزشک مورد اعتماد تصمیم به لغو بازی‌ها گرفتیم چون سلامت بازیکنان اولویت اصلی فدراسیون است. 

انتهای پیام 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بسكتبال فدراسيون بسكتبال تایید پزشک بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت