Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:46:38 GMT

همایش بزرگداشت هفته وحدت در زاهدان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۵۰۲

همایش بزرگداشت هفته وحدت در زاهدان برگزار شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت "همایش بزرگداشت هفته وحدت" در زاهدان و در تالار امام رضا (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا- این همایش با حضور علمای اهل تشیع و تسنن ، نماینده ولی فقیه در استان آیت الله محامی، امام جمعه زاهدان مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی و دیگر اقشار مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد بزرگداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان در حاشیه این همایش به خبرنگار ایسنا گفت: ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی به مناسبت هفته وحدت از ۲۷ مهر در تمامی شهرستان‌های استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام سید جواد موسوی افزود: روز سه شنبه ۱۲ ربیع الاول آغاز هفته وحدت بنام پیامبر اعظم (ص)، رهبری، اقتدار امت اسلامی و استکبار ستیزی و سردار شهید خالد حیدری، ۱۳ ربیع الاول بنام پیامبر اعظم (ص)، زن و خانواده، مواسات و همدلی و شهیده پیشمرگ کرد مریم امین پور و ۱۴ ربیع الاول بنام پیامبر اعظم (ص) و تکریم مقام شهدا و ایثارگران و سردار شهید رجب علی محمدزاده نامگذاری شده است.

رییس ستاد بزرگداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ ربیع الاول بنام پیامبر اعظم (ص)، نماز جمعه، مسجد و روحانیت و شهید ابوبکر اونق، ۱۶ ربیع الاول بنام پیامبر اعظم (ص)، اتحاد ملی، انسجام امت اسلامی در حمایت از آرمان قدس شریف و مبارزه با صهیونیزم جهانی و شهید عمر ملازهی و روز ۱۷ ربیع الاول نیز بنام پیامبر اعظم (ص)، قرآن و اهل بیت (ع) محور اتحاد اسلامی و سردار شهید بهرام مبارکی نامگذاری شده است.

حجت الاسلام موسوی گفت: همچنین کارگاه آموزشی پوستر هفته وحدت با محوریت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی افزود: در این کارگاه که توسط اساتیدی از تهران آموزش داده می‌شود از چندین استان کشور حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهارکرد: محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری بین المللی سید جواد حسینی در مساجد شیعه و سنی، نشست ائمه جمعه اهل سنت در زاهدان، ایرانشهر، سراوان و چابهار با موضوع نقش ائمه جمعه در پیشرفت، آبادانی و توسعه و پذیرایی از مهمانان خارجی از دیگر برنامه های هفته وحدت در استان است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح دبیرخانه جشنواره امت النبی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست های مختلف علمای شیعه و سنی و معتمدین در سطح استان، جشن های مختلف، آذین بندی شهرها، مسابقات ورزشی، نواختن زنگ هفته وحدت به صورت نمادین در یکی از مدارس زاهدان و اعزام مبلغان در نمازهای جمعه از دیگر برنامه های این هفته است.

حجت الاسلام موسوی گفت: همچنین مراسم تجلیل از پیشگامان وحدت شیعه و سنی با حضور مهمانان کشوری و استانی و تمامی اقشار در زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته وحدت سيستان و بلوچستان بزرگداشت هفته وحدت سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است

  خلیل‌احمد سلامی در دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر با‌نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حضور فارغ التحصیلان در عرصه اشتغال به معنی افزایش بهره‌وری تولید است و در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از سهم اشتغال کشور در سال جاری را به اشتغال فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است.

وی افزود: سال گذشته ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان بود که با همکاری بین بخشی، فراتر از این میزان یعنی ۳۸ هزار و ۱۳۴ نفر توانستیم محقق کنیم.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان ادامه داد: از چهارم اردیبهشت و شروع هفته کار و کارگر، ۳۰۰ عنوان برنامه در سراسر سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی کارگران و خانواده های این عزیزان اجرا شد.

سلامی افزود: پیرو منویات رهبر انقلاب و با پیگیری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موضوع امنیت شغلی کارگران در حال پیگیری است. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان