Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دور مقدماتی این مسابقات در ۲ گروه و در قالب تقسیم‌بندی استان‌ها به چهار منطقه کشور برگزار می‌شود.

در منطقه یک تیم‌های خراسان رضوی، گلستان و مازندران با هم رقابت کردند که در نهایت گلستان از این منطقه به مرحله بعد صعود کرد، ضمن اینکه در منطقه چهار نیز که با حضور تیم های اردبیل، آذربایجان شرقی و گیلان با یکدیگر برگزار شد، گیلان به عنوان تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات گروه منطقه ۲ با حضور تیم‌های تهران، فارس، اصفهان و هرمزگان در حالی برگزاری است و در گروه منطقه سه نیز تیم‌های همدان، ایلام، کردستان و مرکزی با هم رقابت می کنند.

این مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زیر ۲۳ سال با عنوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در همدان برگزار می شود.

 نخستین دوره مسابقات هاکی چمنی (هاکی پنج) بانوان کشور از روز گذشته(دوشنبه) به میزبانی مجموعه شهید بهشتی همدان آغاز شده که دور مقدماتی این مسابقات در ۲ گروه در قالب تقسیم‌بندی استان‌ها به چهار منطقه کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها فدراسیون هاکی همدان بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی همدان بانوان فدراسیون هاکی همدان بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند