Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:17:09 GMT

پیکانی‌ها قبل از شروع لیگ همدل شدند(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۷۹۸

اعضای تیم فوتبال پیکان قبل از اولین دیدار لیگ برتر با یکدیگر متحد شدند.

به گزارش "ورزش سه"، اردوی فیروزه‌ای پوشان فوتبال ایران برای دیدار با نفت مسجدسلیمان در هفته نخست لیگ برتر از عصر روز دوشنبه در هتل المپیک تهران آغاز شد. در حاشیه این اردو حمید گلچین راد معاون منابع انسانی گروه صنعتی ایران خودرو به همراه اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان در جمع اعضای کادرفنی و اجرایی و بازیکنان تیم فوتبال حضور یافتند و دقایقی برای نفرات صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این مراسم کلیپ رونمایی از پیراهن تیم فوتبال پیکان برای لیگ بیست و یکم که با شعار «کار سخت، مبارزه و تعقیب تا پایان» ساخته شده برای حاضرین پخش شد.

 


سپس اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان گزارشی را از روند آماده سازی تیم فوتبال این باشگاه برای حضور در لیگ بیست و یکم ارائه کرد. او ضمن تشکر از حمایت های مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و به خصوص تلاش‌های فرشاد مقیمی مدیرعامل این شرکت و معاونان ابراز امیدواری کرد که مجموعه پیکان بتواند در رقابت های لیگ برتر پاسخ اعتماد و زحمات این عزیزان را بدهد. 


مدیرعامل پیکان همچنین گفت: موقعیت امروز ما حاصل زحمات خانواده بزرگ ایران خودرو است و شما برای خوشحالی و سربلندی همه این عزیزان در زمین تلاش می کنید. خوشحالیم که شرایط و زمینه لازم را برای موفقیت تیم با همراهی و حمایت هیات مدیره همچنین کمیته فنی باشگاه فراهم ساخته ایم و امیدواریم نتیجه نهایی کار را در زمین ببینیم.

 


در ادامه گلچین راد که به نمایندگی از مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در اردوی پیکان حضور یافت، دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت و حمایت این مجموعه از اعضای تیم را اعلام کرد.


همچنین مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان هم ضمن تشکر از زحمات مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره در امر پشتیبانی تیم ابراز امیدواری کرد که تیمش نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کند و روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. حسینی گفت:من به این تیم و بچه ها امید زیادی دارم که امسال بتوانند در مسابقات بدرخشند و جواب این حمایت ها را به خوبی بدهند.

 


ابراهیم صالحی بازیکن باتجربه خودروسازان آخرین نفری بود که در این مراسم صحبت کرد.او ضمن تشکر از مدیریت باشگاه بابت پرداخت پیش قسط قراردادها قبل از بازی اول لیگ برتر ابراز امیدواری کرد که بتوانند جواب اعتماد و زحمات مدیران ایران خودرو و باشگاه پیکان رادر لیگ برتر بیست و یکم بدهند.
تیم فوتبال پیکان در اولین بازی فصل امروز مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می گیرد. از این رو اعضای تیم در مراسم شب گذشته بایکدیگر همدل شدند تا شروعی خوب در لیگ داشته باشند و بتوانند روزهای خوبی را تجربه کنند.

پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان تیم فوتبال پیکان ایران خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم

در این ویدیو مروری خواهیم داشت بر موقعیت های گل صد درصدی که طی سال های اخیر در لیگ برتر انگلیس از دست رفته است. در این ویدیو ستارگانی همچون رونالدو، تورس، آگوئرو و هالند نیز حضور دارند.

دانلود (34.2MB)

دیگر خبرها

  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • کاهش نرخ باروری در ایران از چه وقت شروع شد؟
  • شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه چهل برمی‌گردد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • مدعی جدید آقای گلی در اولین سال لیگ (عکس)
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • مسی بازیکن ماه لیگ برتر آمریکا شد
  • 10 موقعیت گل از دست رفته گل باورنکردنی ستارگان فوتبال در لیگ برتر انگلیس / فیلم