Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان، محمود دشت بزرگ با اشاره به منحصر به فرد بودن این پست اظهار داشت: پست شهید آبکار اولین پست GIS از نوع  ۴۰۰ به ۳۳ کیلوولت در زمینه تامین برق مشترکین در خوزستان است که ۶۵۰ مگاولت آمپر ظرفیت دارد و خط ۴۰۰ کیلو ولت آن نیز، ۶.۵ کیلومتر طول دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان ادامه داد: هدف از احداث این پست ، تامین برق کارخانه فولاد جهان آرا اروند است که در مراحل آماده سازی پیش از تولید می‌باشد.

دشت بزرگ تصریح کرد: ارزش سرمایه گذاری احداث این پست بیش از هفت هزار میلیارد ریال و هزینه احداث خط ۱۸۰ میلیارد ریال است که در مجموع بیش از هفت هزارو ۱۸۰ میلیارد ریال برای راه اندازی این پست و خط هزینه شده که توسط فولاد جهان آرا تامین شده است.

وی با اشاره به رتبه دوم برق منطقه ای خوزستان در پیک مصرف بار بعد از تهران گفت: برق منطقه ای خوزستان دومین مصرف کننده بزرگ برق کشور با بار بیش از هشت هزارو ۵۰۰ مگاوات و نیاز مصرف ۹هزارو ۹۰۰ مگاوات در کشور است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تاکید کرد: این شرکت با هر مجموعه ای که بنا داشته باشد اقدام به تولید و اشتغالزایی کند همکاری لازم را به عمل خواهد آورد و برق مورد نیاز آنها را تامین می کند.

به گزارش ایرنا از مهرماه سال گذشته تاکنون با احتساب این پروژه، ۳۰ کیلومتر فیبرنوری و ۱۶۵ کیلومتر مدار به بخش انتقال و فوق توزیع شبکه تحت نظارت این شرکت در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد اضافه شده است.

برچسب‌ها انرژی برق افتتاح طرح شركت برق منطقه ای خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق افتتاح طرح شركت برق منطقه ای خوزستان انرژی برق افتتاح طرح شركت برق منطقه ای خوزستان برق منطقه ای خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در پی انتشار خبری مبنی بر اعلام ساکنان محله سلطان‌منش به ویژه خیابان‌های پشت انبار هلالی منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص نشتی و سرایت بنزین به آب‌های جاری خیابان، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز جمعه شب بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: در بارندگی شدید اخیر به علت ارتباط کانال‌های فاضلاب ایستگاه آتش‌نشانی پشت جایگاه با زمین نسبتا آلوده باند مخازن جایگاه، آلودگی‌هایی در فاضلاب ایستگاه و خیابان مجاور جایگاه ایجاد شد.

در ادامه آمده است: طرح کهاب (جمع آوری بخارات فرآورده نفتی) و تغییر سیستم لوله‌کشی تخلیه قدیمی در این جایگاه به منظور جلوگیری از این مشکل در حال اجرا است.

این بیانیه می‌افزاید: مشکل در حال رفع است و ضمن رعایت اصول ایمنی از آلودگی زیست محیطی کاسته خواهد شد.

بر اساس این گزارش بارش باران از روز سه‌شنبه در استان خوزستان آغاز شده و همچنان بر شدت این بارش‌ها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا «بحران وارفارین» دست از سر بیماران قلبی بر نمی‌دارد؟
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می‌گیرد
  • ۲۰۷ مولد خود تامین در استان قزوین در مدار قرار می گیرد
  • جوابیه روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز در خصوص آتش سوزی ترانس برق
  • شبکه برق خوزستان پایدار است / خسارت‌هایی به شبکه آبادان و شادگان وارد شد
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه