Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:53:30 GMT

موانع الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین‌دشت چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۹۴۴

موانع الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین‌دشت چیست؟

ایسنا/البرز فرماندار فردیس گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران، شهرک شهید رستمی باید به بخش مشکین‌دشت ملحق شود اما این الحاق بنا به نامه معاونت سیاسی وزیر کشور تا تعیین تکلیف موضوع در شورای عالی شهرسازی، فعلاً متوقف شده است.

ابوالفضل اینانلو در گفت و گو با ایسنا، در خصوص مساله الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین‌دشت گفت: الحاق شهرک شهید رستمی به بخش مشکین دشت دارای مصوبه هیئت وزیران است اما شهرداری فردیس نسبت به این موضوع اعتراض دارد و این را در شورای عالی شهرسازی اینطور مطرح کرده که اگر شهرک شهید رستمی به مشکین دشت ملحق شود شهر فردیس بدون حریم خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینانلو افزود: طبق مصوبه هیئت وزیران، شهرک شهید رستمی باید به بخش مشکین دشت ملحق شود. شهروندانی هم که در این شهرک سکونت دارند در دوره پنجم و ششم به شورای شهر مشکین دشت رأی داده‌اند و این یعنی شهرک شهید رستمی عرفاً به مشکین دشت تعلق دارد اما به طور قانونی مصوبه الحاق آن هنوز اجرا نشده است.

وی در پاسخ به اینکه موانع اجرای مصوبه هیئت وزیران برای الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت چیست؛ اعلام کرد: معاون سیاسی وزیر کشور طی نامه‌ای به ما اعلام کرد که تا پیش از تعیین تکلیف موضوع در شورای عالی شهرسازی این موضوع فعلاً متوقف شود. ضمن اینکه باید طرح تفصیلی مشکین دشت هم نهایی شود.

فرماندار فردیس ادامه داد: الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت نیازمند طی یک پروسه و آماده شدن طرح جامع و تفصیلی است. در حال حاضر هم فردیس به این منطقه خدمات ارائه می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شورای عالی شهرسازی شهرداری فردیس هیئت وزیران مصوبه هیئت وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه‌ای به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری شهرستان ساوجبلاغ با حضور مسؤولان مربوطه و سرمایه گذاران بخش گردشگری برگزار شد و ضمن هم اندیشی برای رفع مشکلات، ایجاد کارگروهی بدین منظور در فرمانداری در دستورکار قرار گرفت.

رحیم خاکی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز شناسایی و رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش‌گردشگری ساوجبلاغ را هدف اصلی تشکیل این جلسه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای گسترش زیرساخت‌های گردشگری به خصوص در شهرستان‌های مستعدی همچون ساوجبلاغ بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تنها با تعامل ادارات و دستگاه‌های مختلف حاصل می‌شود، اظهار کرد: به همین منظور مقرر شد کارگروهی در فرمانداری ساوجبلاغ برای پیگیری و رفع موانع سرمایه‌گذاری این شهرستان تشکیل شود.

کد خبر 6095131

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا