Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:28:18 GMT

آغاز عملیات اجرایی پروژه روشنایی میدان امام (ره)

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۹۵۵

آغاز عملیات اجرایی پروژه روشنایی میدان امام (ره)

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از طراحی و آغاز عملیات اجرایی پروژه روشنایی کف میدان امام (ره) خبر داد.

مهدی بقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به لزوم پرداختن به سیمای شهری و افزایش ارتقای کیفی شهر در شب و به ویژه در بناهای تاریخی، اظهار کرد: با توجه به فرسودگی و غیر ایمن بودن روشنایی کف میدان امام (ره) ضمن انجام اقدامات کارشناسی و هماهنگی با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری طی چند جلسه و تشکیل کمیته مشترک، طراحی روشنایی این میدان توسط مدیریت بهینه سازی این معاونت آماده و با تأمین اعتباری معادل بر ۱۵ میلیارد ریال توسط شهرداری منطقه سه به مدت یک ماه اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این پروژه بیش از ۷۰۰ پایه روشنایی استاندارد و ایمن در فواصل متناسب با پیاده‌روها و فضای سبز نصب و اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در بودجه امسال شهرداری اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال جهت افزایش کیفی روشنایی پارک‌ها و فضای سبز و اماکن عمومی تحت مدیریت شهرداری در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده و تلاش همکاران در سه ماهه سوم سال جاری این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 529835

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معاون خدمات شهری شهردار اصفهان شهر کلانشهر شهرداری اصفهان میدان امام اصفهان سیستم روشنایی مهدی بقایی میدان امام خمینی ره روشنایی شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی

پروژه انتقال آب غیرشرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه، کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان و فضای سبز این مجموعه به طول ۶۷۰۰ متر کلنگ‌زنی شد.

محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در این مراسم اظهار کرد: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش بنیان در رده‌ی استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تأسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام را از اهم مواردی دانست که می‌تواند در جهش تولید مؤثر باشد و افزود: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۳ با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور رفع شود.

کد خبر 747450

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر