Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@02:23:12 GMT

تهیه 14 هزار تبلت برای دانش آموزان بی‌بضاعت ایلامی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۱۹۷۲

تهیه 14 هزار تبلت برای دانش آموزان بی‌بضاعت ایلامی

امیر مهردادی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید ۱۴ هزار تبلت دانش آموزی در این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: این میزان اعتبار در اختیار نوسازی مدارس استان قرار گرفته که در آبان ماه برای خرید ۱۴ هزار تبلت دانش آموزان هزینه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: قرار است سامانه‌ای تعریف شود که با اولویت مناطق محروم این تبلت‌ها در بین دانش آموزان توزیع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظر به به اینکه نهادهای دیگر همچون کمیته امداد و خیران نیز اقدام به توزیع تبلت دانش آموزی می‌کنند، تلاش می‌شود با راه اندازی سامانه توزیع عادلانه صورت گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌ها و فاصله گذاری اجتماعی همواره مد نظر بوده و تزریق واکسیناسیون هم در راستای حفظ سلامت دانش آموزان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: هم اکنون دانش آموزان مدارس به صورت محدود ۶۰ درصد واکسینه شده‌اند ولی در موسیان مقاومت همچنان ادامه دارد که امیدواریم با کار فرهنگی رسانه‌ها این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلت دانش آموزان نیازمند دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر پنجشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت؛ حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

درویشی افزود: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد؛ در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان خاطر نشان کرد؛ از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله‌ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

کد خبر 6088479

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد