Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز ۲۷ مهرماه در سالن کتابخانه دکتر حبیبی برگزار شد، اظهار کرد: تربیت اجتماعی یکی از رسالت‌های اجتماعی دانشگاه است که در بستر کنش اتفاق می‌افتد، یکی از این بسترها نشریات دانشجویی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابن راستا تمهیداتی برای احیای نشریات دانشجویی در نظر گرفته شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در حال حاضر، افراد در جامعه هر چه دلشان بخواهد می‌گویند و آزادی مسئولانه وجود ندارد. مسئله آزادی مسئولانه باید در دانشگاه حل شود. دانشجو در دانشگاه یاد می‌گیرد چه حرفی را باید ذکر کند و چه حرفی را بیان نکند. محیط واقعی بی‌رحم است و دانشگاه باید سعه صدر داشته باشد تا افراد برای حضور در جامعه آماده شوند.

وی افزود: ۱۳۹ نشریه فعال در دانشگاه آزاد وجود داشت که در حال حاضر این تعداد به ۷۱۴ نشریه رسیده است. در جشنواره‌های گذشته نشریات ۵۰۰ اثر ثبت شده که هم اکنون به بیش از 
۱۱هزار نشریه رسیده است. ۳۱ کارگاه ثبت شده نشریه در دانشگاه آزاد وجود داشت که هم‌اکنون به ۱۷۴ کارگاه آموزشی رسانه رسیده است.

جهان‌بین بیان کرد: یکی از مواردی که به آن توجه شد سامانه نشریات الکترونیک بود که در هیچ کدام از وزارتخانه‌ها وجود ندارد. از طرفی با تمهیدات مسئولان و رایزنی‌های صورت گرفته در دانشگاه، مجوز نشریات تسهیل شده است.

وی افزود: به ۳۰۰ واحد دانشگاه آزاد کارنامه فرهنگی ارائه شده است. صدور مجوز نشریات از ۳ ماه به ۵ روز کاهش پیدا کرده است. مجوز انتشار نشریه الکترونیک صادر شده است. نشریاتی که برای صفحه آرایی برون سپاری می‌شوند امتیاز خوبی در کارنامه فرهنگی کسب نمی‌کنند. 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: امروز از ۱۳۳ نفر برتر نشریات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل خواهد شد. یکی از ویژگی‌های نشریات گره زدن جشنواره نشریات با موسسه وزین فرهیختگان است. به برگزیدگان حاضر در جلسه از طرف روزنامه فرهیختگان کارت خبرنگاری اعطا خواهد شد و بر اساس نوشته‌های خود حق‌التحریر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1115389 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نشریات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۱۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، برگزیدگان مردمی دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه، با ثبت نزدیک به بیست میلیون رأی در شبکه شاد مشخص شدند و نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی جشنواره اعلام شد.

آئین اختتامیه دومین جشنواره عروسک‌خونه شب گذشته به صورت اختصاصی از شبکه شاد به صورت زنده پخش شد که بیش از ۴۵۲ هزار کاربر شاهد این برنامه بودند.

۲۲ گروه نمایش عروسکی از سراسر کشور در این دوره از جشنواره به رقابت پرداختند. بر اساس آرا مردمی، نمایش «هاجر عروسی داره» با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۱۲۵ هزار رأی، به عنوان برگزیده اصلی اعلام شد.

همچنین، نمایش‌های «کی بود؟ کی بود؟ من نبودم» و «کفشدوزک بداخلاق» به ترتیب با ثبت بیش از ۱ میلیون و ۹۶ هزار و ۱ میلیون و ۸۷ هزار رأی به عنوان آثار دوم و سوم انتخاب شدند.

بیش از یک میلیون کاربر عضو کانال ویژه عروسک‌خونه در شبکه شاد هستند و در زمان رأی‌گیری بیش از ۱۹ میلیون و ۸۲۳ هزار رأی برای انتخاب آثار برگزیده ثبت شده است.

در کنار مراسم اختتامیه، مسابقه ویژه‌ای برای بینندگان پخش زنده طراحی شدکه کاربران می‌توانستند با پاسخ به سوال در قرعه‌کشی پنج دستگاه تبلت شرکت کنند.

شبکه شاد بخش ویژه عروسک‌خونه را همانند سال گذشته در اختیار کاربران قرار داد تا علاوه بر تماشای نمایش‌های مختلف بتوانند، بهترین آثار مردمی را انتخاب کنند.

کد خبر 6091347 علی قدمی

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس تجلی حقانیت جمهوری اسلامی بود
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟