Web Analytics Made Easy - Statcounter

مفتی کرواسی اظهار کرد: امروز شاهد هستیم گروه هایی که در جهان اسلام درگیر جنگ و جنایت هستند، شعار اشهد ان لا اله الا الله سر داده و در لباس اسلام، جنایات بزرگی انجام می دهند.

به گزارش برنا، دکتر عزیز حسنوویچ، مفتی کرواسی، در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین کنفرانس وحدت اسلامی با اشاره به شخصیت تقریبی آیت الله تسخیری اظهار کرد: این عالم بزرگوار در راستای ایجاد تفاهم میان مذاهب و عامه مردم تلاش های زیادی کرد که بهایی برای آن نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در دیدارها و کنفرانس های متعدد جهانی که با هم در آنها شرکت داشتیم، برادر و دوست و معلم و استاد ما بود. از خداوند متعال می خواهم به روح بزرگ ایشان بهترین پاداش ها را عنایت کرده و ایشان را در بهشت برین خود جای دهد.

وی در ادامه برای دکتر شهریاری در راستای  انجام مطلوب مسئولیتش در مجمع تقریب آرزوی توفیق کرد.

حسنوویچ با اشاره به عنوان کنفرانس امسال؛ "اتحاد اسلامی، صلح و پرهیز از تفرقه در جهان اسلام" گفت: موضوع انتخاب شده برای سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، موضوع بسیار خوب و با اهمیتی است اما باید گفت تا زمانی که خون مسلمانان بی گناه بر زمین ریخته می شود، نمی توانیم دم از وحدت حقیقی بزنیم.

مفتی کرواسی در همین خصوص ادامه داد: امروز شاهد هستیم گروه هایی که در جهان اسلام درگیر جنگ و جنایت هستند، شعار اشهد ان لا اله الا الله  سر داده  و در لباس اسلام جنایات بزرگی  انجام می دهند . ما امروز وظیفه داریم که با این عناصر مقابله کنیم، باید صحبت کنیم و صدای خود را بلند کنیم که جهان اسلام، سرزمین دوستی و محبت است و نباید اجازه دهیم این مستکبران تفرقه ایجاد کنند.

وی در پایان گفت: امروز وظیفه مسلمانان این است که هرچه بیشتر اتحاد خود را افزایش دهیم و تلاش کنیم که دشمن مستکبر را از خاک مسلمانان بیرون نماییم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معلم جهان مسلمانان زمین جهان اسلام جنگ خاک کنفرانس وحدت جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد

روزنامه وابسته به حکومت طالبان در یادداشتی نوشت آمریکا در قضیه فلسطین و حمایت از جنایات رژیم صهیونیستی خصومت خود را با اسلام نشان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «انیس» روزنامه وابسته به حکومت طالبان در یادداشتی نوشت: مردم و بسیاری از کشورهای جهان برای حل و فصل مناقشه بین فلسطین و اسرائیل تلاش می‌کنند اما آمریکا هم مانند اسرائیل در قطب مقابل ایستاده و سخنان کسی را دراین‌باره نمی‌پذیرد و از این طریق موضع ضد اسلامی خود را نه تنها با فلسطین بلکه با کل جهان اسلام نشان داده است.

نوشتار می‌افزاید: مسلمانان جهان اکنون به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا به شدت با اسلام مخالف است و دشمنی آشتی‌ناپذیری با اسلام دارد. وقتی آمریکا، اسرائیل را در خاورمیانه مستقر کرد، هدفش آزار و اذیت مسلمانان از طریق این ملت پلید بود.

انیس افزود آمریکا همواره مدعی احقاق حقوق بشر در جهان است، اما اکنون ثابت شد در فلسطین به واسطه این کشور، حقوق بشر در سطح بالایی نقض شده است.

نویسنده با تاکید بر این که آمریکا به سمت زواول پیش می‌رود، تأکید کرد: امروز یا فردا، فلسطین دولت مستقل خود را تشکیل می‌دهد و جهان نیز او را به رسمیت خواهد شناخت.

افغانستان: آمریکا با حمایت از جنایات اسرائیل در غزه چهره واقعی خود را به جهان نشان دادطالبان: جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است

روزنامه چاپ کابل تصریح کرد: بزرگترین اشتباه آمریکا در قبال فلسطین، حمایت از جنگ و جنایت اسرائیل علیه بشریت است و این حمایت غیرقانونی آمریکا باعث می‌شود ملت‌های آزاده جهان در مقابل آن مقاومت نشان دهند و از این کشور روی برگردانند زیرا کشتار جمعی و نسل‌کشی اسرائیل در فلسطین به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

پیش از این نیز، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان با اشاره به حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی گفته بود: آمریکا با حمایت خود از اسرائیل و جنایات آن چهره واقعی خود را به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • دیدار شیخ الازهر و رئیس جمهور بوسنی و تاکید بر اتحاد مسلمانان
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • شکایت ورثه یک مربی اهل کرواسی از تیم ایرانی!
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود