Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمینار بین‌المللی گفت‌وگوهای بین مذاهب اسلامی؛ «الزامات وحدت اسلامی در جهان معاصر» (۲۸ مهرماه) در پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد پیامبر گرامی اسلامی، حضرت محمد مصطفی(ص)، سمینار بین‌المللی گفت‌وگوهای بین مذاهب اسلامی؛ «الزامات وحدت اسلامی در جهان معاصر» فردا، چهارشنبه ۲۸ مهرماه از سوی پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع) و خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در محل پژوهشکده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی، تولید آستان مطهر امام خمینی(ره)، حجج اسلام والمسلمین جازاری؛ رئیس دانشگاه بین‌المللی اهل بیت(ع)، بی‌آزار شیرازی؛ رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، محمدمهدی تسخیری و همچنین سیدرضا صالحی امیری سخنرانی می‌کنند.

همچنین وبینار بین‌المللی «الزامات وحدت اسلامی در جهان معاصر»، از ساعت ۱۴تا ۱۵ با پخش سخنرانی مولوی اسحاق مدنی؛ عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شیخ احمد القطان؛ رئیس انجمن «قولنا و العمل» لبنان، نورالدین ابولحیه؛ استاد دانشگاه الجزایر و عباس خامه‌یار؛ رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود؛ سمینار و وبینار مذکور از درگاه www.ri-khomeini.ac.ir پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام خمینی ره برگزار می شود مذاهب اسلامی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، متن پیام مذکور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی با فضیلت سرکار خانم معصومه حائری همسر مکرمه آیت الله شهید سید مصطفی خمینی و فرزند آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری موجب تآسف و تآثر فراوان گردید.

آن بانوی با فضیلت در مراحل دشوار زندگی همسر بزرگوارشان و در مسیر انقلاب اسلامی و مبارزه با رژیم ستمشاهی همواره یاری مهربان و همسری فداکار بود و صبورانه مصائب و سختیهای فراوان همراهی و همگامی با امام و نهضت اسلامی را تحمل نمود.

مجمع روحانیون مبارز ضایعه فقدان این بانوی پرهیزکار را به فرزند فاضل و دانشمند ایشان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسین خمینی و دختر گرامیشان و بیت رفیع و خاندان شریف امام خمینی(س) و آیت‌الله حائری یزدی(ره) و به سایر مصیبت دیدگان ارجمند تسلیت می گوید و از خداوند کریم می خواهد آن بانوی وارسته را با حضرت زهرا سلام الله علیها محشور و به بازماندگان محترم سلامتی و صبر و اجر مرحمت فرماید.

مجمع روحانیون مبارز
هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899857

دیگر خبرها

  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش