Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سالن شمشیربازی بروجرد از سال ۹۱ شروع شده و تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

پروژه شمشیربازی یکی از طرح‌های در دست ساخت ورزش استان است که قرار بود تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسد که تاکنون این امر محقق نشده است.

فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی در این رابطه به خبرنگار ایسنا، گفت:سالن شمشیربازی بروجرد در همجوار ورزشگاه ولایت بروجرد واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چند ماه پیش وزیر ورزش و جوانان از این سالن بازدید داشتند که یکی از دستاوردهای سفر وزیر ورزش به بروجرد است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: امید می‌رود که هر چه زودتر این پروژه ورزشی تحویل جامعه ورزشی شهرستان شود.

مقصودی اضافه کرد: این سالن چند منظوره است و ورزشگاه بروجرد می‌توانند در زمینه‌های دیگر نیز از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: تلاش‌ها به منظور رفع مشکلات حوزه ورزشی این شهر در حال انجام است و برای دستیابی به این مهم از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: با احداث این پروژه‌ها سرانه ورزشی بروجرد ارتقا پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بروجرد فاطمه مقصودی مجلس شورای اسلامی دولت دوازدهم اشترینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی

شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود.

متخصصان بر این باورند که باید شنا را بهترین ورزش ممکن دانست. البته بسیاری از افراد معتقدند که دویدن، دوچرخه‌سواری و وزنه‌برداری مزایای زیادی برای سلامتی افراد دارند ولی عموم آن‌ها از مزایای شنای خوب که شامل تقویت عضلات، کاهش التهاب و تقویت سلامت قلب، ریه و روان است، آگاه نیستند.

به گزارش خبرآنلاین، شنا نه‌تنها برای سلامت روان مفید است، بلکه راهی فوق‌العاده برای برقراری ارتباط و تعامل با جامعه است که حتی می‌تواند باعث تقویت روابط نزدیک در خانه هم بشود. در یک مطالعه که در آن به تجزیه‌وتحلیل ۲۰۰ شناگر پرداخته شده، این جمع‌بندی به دست آمده که افرادی که شنا می‌کنند اغلب زندگی جنسی فعال‌تر و رضایت‌بخش‌تری دارند.

دیگر خبرها

  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی