Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@23:04:09 GMT

اعضای شورای شهر به دنبال سهم خواهی نیستند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۲۲۸۷

اعضای شورای شهر به دنبال سهم خواهی نیستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آخوندی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به اینکه هدف اصلی شورای ششم خدمت خالصانه و بی منت به مردمی است که از عملکرد عمدتاً سیاسی دوره قبل ناراضی هستند، و انتظار عملکرد دارند، گفت: در این میان شاهدیم که برخی از رسانه‌هایی که اهداف خاص و سیاسی دارند با هدف مشغول کردن مدیریت شهری اقدام به نشر اخبار کذبی با هدف مشخص می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در پایان دوره مدیریت شهری گذشته برای خط خطی کردن کاغذ به نام طرح پول‌هایی جا به جا شده، این پول‌ها برای همین روزها نگه داشته شده بود.

وی ادامه داد: خبرهایی منتشر شده درباره حاشیه و درگیری مدیرت شهری که همه می‌دانند دروغ است اما خواستم بر این نکته تاکید کنم که طبعاً نظرات کارشناسی و اختلاف نظر و بحث‌های جدی وجود داشته باشد اما به معنی اختلاف و درگیری نیست.

آخوندی افزود: منشأ انتشار این اخبار مشخص است.

وی درباره انتصابات هم ممکن است نظرات مختلفی وجود داشته باشد شورا شهردار را انتخاب کرده و ممکن است ده‌ها انتصاب داشته باشد، قرار نیست که زاکانی برای هر انتصابی با تک تک اعضا مشورت کند. حتماً اعضا نظراتی دارند من هم ممکن است انتقاداتی داشته باشم که در جلسات خصوصی منتقل می‌کنم.

این عضو شورای شهر گفت: من هم با برخی انتصابات موافق نبوده‌ام اما از انتصابات خوب بدنه شهرداری تشکر می‌کنم و نکات لازم را منتقل می‌کنم و اعضا دنبال سهم خواهی نیست و انتشار این اخبار با هدف خاصی است.

کد خبر 5331193 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای ششم مهدی آخوندی شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه وزارت آموزش و پرورش هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران عزت الله ضرغامی بنیاد شهید و امور ایثارگران واکسن کرونا میراث فرهنگی سازمان تامین اجتماعی گردشگری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز به نقش شورا‌ها اشاره کرد و گفت: شورا‌های روستا‌ها نقش مهم و موثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستا‌ها دارند.

وی افزود: اعتبار روستا‌های استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستا‌ها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شورا‌ها و جلب مشارکت آنهاست.

وی ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم بر اتحاد و همبستگی بین شورا‌ها تاکید کرد و بیان داشت: بی عدالتی در فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌ها نباشد و تصمیم گیری‌ها به دور از هوای نفس و حب و بعض باشد، چرا که اگر اعضای شورا به مسائل حاشیه‌ای دامن بزنند، دود آن به چشم مردم و شورا می‌رود.
در پایان این دیدار از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه