Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، جمعی از فعالان اقتصادی استان در اقدامی خداپسندانه با همکاری ستاد دیه استان اصفهان ۵ زندانی غیرعمد را آزاد کردند.

بدهی این زندانیان به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان بود که خیران و فعالان عضو اتاق بازرگانی استان اصفهان آن را تأمین کردند و این افراد به جمع خانواده خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، این کار ارزشمند در مراسم چهلم یکی از فعالان اقتصادی و عضو اتاق بازرگانی اصفهان صورت گرفته و به جای اهدای تاج گل طبیعی، اقدام به صرف هزینه به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد کرده‌اند؛ لازم به ذکر است یکی از اقدامات اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان تلاش برای انجام وظایف اجتماعی است که در این زمینه اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی انجام شده که یکی از این اقدامات توجه به آزادی زندانیان غیرعمد و تأمین بدهی آنان است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: اتاق بازرگانی اصفهان آزادسازی زندانیان غیر عمد دیه فارس خبرگزاری فارس فارس اصفهان اتاق بازرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری گفت: هدف از حضور در نمایشگاه اکسپو معرفی چهار زنجیر تولید استان از جمله بادام، ماهیان سردابی، نساجی و فولاد برای سرمایه‌گذاران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری شهرام زارع،، امروز _شنبه هشت اردیبهشت_ در حاشیه نمایشگاه اکسپو و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت اصلی اتاق‌های بازرگانی بسترسازی جهت جذب سرمایه‌گذار است، در همین راستا اتاق بازرگانی استان بسته اقتصادی قوی جهت معرفی ظرفیت‌های استان به سرمایه‌گذاران آماده کرده است.

وی ادامه داد: تهیه این بسته اقتصادی چهار ماه زمان برده است و در تلاش هستیم هفت سرمایه‌گذار داخلی و هفت سرمایه‌گذار خارجی در این نمایشگاه جذب شود.

رئیس اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۰۰۰ تاجر و بازرگان از کشورهای خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، تصریح کرد: هدف اتاق بازرگانی استان از حضور در نمایشگاه اکسپو معرفی چهار زنجیر تولید استان از جمله بادام، ماهیان سردابی، نساجی و فولاد برای سرمایه‌گذاران است.

زارع با دعوت از فعالان اقتصادی، تجار و بازرگانان چهارمحال و بختیاری برای حضور در نمایشگاه اکسپو، تاکید کرد: فعالان اقتصادی می‌توانند از این فرصت جهت بازاریابی محصولات خود با برقراری ارتباط با تجار سایر کشورها بهره‌مند شوند.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه از تاریخ هشتم الی دوازدهم اردیبهشت‌دایر است، خاطر نشان کرد: بسترهای خوبی برای سرمایه‌گذاران از جمله واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی در کمترین زمان ممکن و معافیت‌های مالیاتی در استان ایجاد شده است.

کد خبر 748453

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنج‌شنبه‌ یا شنبه؛ کدام یک برای تحقق «شعار سال» سودمند است؟
  • معرفی چهار زنجیره تولید چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند