Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@07:03:04 GMT

تماس مدیران منچستر با زیدان به توصیه رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۳۲۵۶۶

تماس مدیران منچستر با زیدان به توصیه رونالدو

مدیران باشگاه منچستریونایتد به نظر می‌رسد برای تغییر سرمربی دست به کار شده‌اند.

به گزارش مشرق، ادامه روند ناامیدکننده تیم فوتبال منچستریونایتد در فصل جاری سبب شده تا شایعاتی در خصوص آینده حرفه‌ای اوگلنار سولسشایر برسر زبان‌ها بیفتد. شیاطین سرخ عصر که روز شنبه در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه کینگ‌پاور تن به شکست ۴ بر ۲ مقابل لسترسیتی دادند، در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس هستند و با چلسی صدرنشین پنج امتیاز اختلاف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در سه بازی اخیر خود در این رقابت‌ها تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند و در لیگ قهرمانان شروع چندانی خوبی نداشته‌اند و از دو بازی اول خود یک برد و یک شکست را تجربه کرده‌اند.

پس از شکست شیاطین سرخ مقابل روباه‌ها بود که نشریه انگلیسی «اتلتیک» مدعی شد؛ جایگاه سولسشایر در منچستریونایتد در خطر نیست و این سرمربی نروژی حمایت کامل هیئت مدیره باشگاه را پشت خود می‌بیند، این در حالی است که فابریتزیو رومانو خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» روز گذشته خبر داد مدیران این باشگاه همچنان از سرمربی نروژی خود حمایت می‌کنند و انتظار دارند وضعیت تیم تحت‌هدایت وی در هفته‌های آینده بهتر شود. طبق ادعای رومانو، آنها از نتایج و عملکرد تیم ناراضی هستند و اگر اوضاع بهتر نشود، ممکن است شرایط تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

تذکر سولسشایر به رونالدو پس از باخت منچستر

برنامه تلویزیونی «چیرینگیتو» در شبکه مگای اسپانیا در تازه‌ترین مورد اما مدعی شده که مدیران باشگاه منچستریونایتد به توصیه کریستیانو رونالدو با زین‌الدین زیدان تماس گرفته‌اند و احتمال حضور سرمربی پیشین رئال مادرید روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ به جای سولسشایر را مورد بررسی قرار داده‌اند. «اوله» که در ماه دسامبر ۲۰۱۸ در پی اخراج ژوزه مورینیو از سمت سرمربیگری منچستریونایتد، هدایت این تیم را برعهده گرفت، تاکنون در ۱۶۲ بازی روی نیکمت من‌یونایتد نشسته و آمار ۸۹ برد، ۳۶ تساوی و ۳۷ باخت را از خود برجای گذاشته است.

هواداران منچستریونایتد که امیدوار بودند با اضافه شدن جیدون سانچو، رافائل واران و کریستیانو رونالدو به این تیم، وضعیت تیم‌شان در فصل جاری بهتر شود، حالا با ادامه این روند ناامیدکننده نسبت به ادامه حضور اولگنار سولسشایر روی نیمکت سرمربیگری شیاطین سرخ دچار تردیدهایی شده‌اند و حتی برخی از آنها خواهان اخراج این سرمربی نروژی هستند.

زیدان که بحث حضورش در پاری‌سن‌ژرمن هم مطرح است، در ماه مِی ۲۰۱۸ پس از کسب سومین قهرمانی‌ متوالی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید این تیم را ترک کرد و کمتر از یک سال بعد به سانتیاگو برنابئو بازگشت و در دومین دوره مربیگری‌اش در این تیم یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا و یک قهرمانی در لالیگا کسب کرد.

منچستریونایتد در حالی در بحران به سر می‌برد که بازی‌های سختی را هم پیش‌رو دارد. آنها در ادامه باید با تیم‌های آتالانتا، لیورپول، تاتنهام، آتالانتا، منچسترسیتی، واتفورد، ویارئال، چلسی و آرسنال تقابل کنند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان کریستیانو رونالدو رئال مادرید لیگ برتر انگلیس اولگنار سولسشایر منچستریونایتد شیاطین سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۳۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ

آیا شاهد حضور دوباره سرمربی آلمانی در لیگ برتر و این بار در منچستریونایتد خواهیم بود؟

طرفداری | گر اریک تن هاخ به هر دلیلی این تابستان باشگاه را ترک کند، منچستر یونایتد به شدت به دنبال توماس توخل خواهد رفت.

به گزارش دیوید اورنستین از اتلتیک، توماس توخل در پایان فصل جاری بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد. هر چند تیم تحت هدایت او یکی از چهار باشگاه حاضر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپاست اما بایرن مونیخ با سرمربیگری او برای اولین بار در طول 12 سال اخیر است که موفق به قهرمانی در بوندسلیگا نمی‌شود. البته تصمیم خروج او از بایرن پیش از نتایج درخشان اخیر باواریایی‌ها با او اتخاذ شده است و مدیران بایرن مونیخ از حالا به فکر جانشینی برای او در فصل آینده هستند.

توخل به دنبال یک فرصت جدید در لیگ برتر است

منچستریونایتد از جمع چهار تیم برتر برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خارج شده و حالا صحبت از تغییر سرمربی در این تیم به وضوح به گوش می‌رسد. توماس توخل، سرمربی سابق چلسی که در حال حاضر در بایرن مونیخ حضور دارد، به عنوان جانشین احتمالی تن هاخ مطرح می‌شود. توخل در صورت ترک بایرن مونیخ در تابستان امسال، به دنبال فرصتی جدید خواهد بود. منچستریونایتد می‌تواند مقصدی جذاب برای او باشد.

اگر اریک تن هاخ از سمت خود در پایان فصل کناره‌گیری کند یا خود باشگاه منچستریونایتد او را اخراج کند، آنگاه منچستریونایتد به دنبال توماس توخل خواهد رفت. خود توخل هم علاقه‌مند به حضور در اولدترافورد و نشستن روی نیمکت شیاطین سرخ است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • صبر سرمربی سایپا در انزلی لبریز شد!
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم